וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל הבוגרת ניצחה 0:2 את הנבחרת הצעירה

8.3.2017 / 19:50

שחקניו של אלישע לוי, מינוס הליגיונרים, ערכו משחק הכנה אחרון לקראת ספרד ב-24 במרץ. דור פרץ דחק מקרוב (56), עידן ורד הכפיל בתוספת הזמן. אלישע לוי: "אהבתי את הגישה והמחוייבות של השחקנים"

אתר רשמי

בווידאו: צמד השערים של נבחרת ישראל

הנבחרת הבוגרת של ישראל החלה היום (רביעי) רשמית בהכנות לקראת המשחק מול ספרד בסוף החודש, במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. שחקניו של אלישע לוי ניצחו במגרש בנשר 0:2 את הנבחרת הצעירה במשחק שהועבר בשידור חי בוואלה! ספורט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יונתן כהן מול חנן ממן/מערכת וואלה!, צילום מסך

דור פרץ שחקנה של הפועל חיפה כבש את הראשון בדקה ה-56, עידן ורד המחליף חתם ממש בתוספת הזמן במפגש שבוודאי לא יכול לשקף את יכולתה של הנבחרת לקראת המפגש מול הספרדים. במחצית הראשונה הצעירה לא נפלה משחקניו של אלישע לוי, אך הכושר העדיף של הבוגרים בא לידי ביטוי במחצית השנייה עם שני שערים שהכריעו את ההתמודדות.

עבור הנבחרת הבוגרת מדובר בניסוי הכלים האחרון לקראת המשחק מול ספרד ב-24 במרץ והסגל הסופי יתפרסם כשבוע לפני המשחק והוא צפוי לכלול ליגיונרים כמו טאלב טואטחה, ביברס נאתכו וייתכן שגם קני סייף. את המשחק ניהלו ארבע שופטות לרגל יום האישה, כאשר השופטת הראשית הייתה מיתר שמש.

איתי שכטר שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
משחק אחרון לפני ספרד. שחקני הנבחרת/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אלישע לוי אמר בסיום המשחק: "אני חושב שהייתה חגיגה היום. מבחינתנו זו הייתה זכות להגיע לכאן. באנו לכאן והקהל נהנה. כל משחק הוא חומר למחשבה. מאוד אהבתי את הגישה והמחוייבות של השחקנים שלנו. ראינו כמה שחקנים צעירים מאוד טובים ובסך הכול ההגעה לפה הצדיקה את עצמה ונשמח לבוא לפה גם בעתיד".

על המפגש מול ספרד: "ברור שמדובר באחת הנבחרות הטובות בעולם אבל נעשה הכול כדי לשחק כדורגל טוב". לגבי זהות השוער: "כולם שוערים טובים ומי שנבחר יעשה את העבודה הכי טובה. עשינו עבודה טובה באלבניה ואני מקווה שנבוא מוכנים גם לספרד".

דור פרץ כובש השער אמר: "כיף להבקיע במשחק הבוגרת. זה אומנם משחק אימון אבל התחושה טובה. מהמשחק הזה אפשר לקחת לספרד רק את ההכנה. אני חושב אני בכושר טוב, אלישע יחליט אם לזמן אותי. ספרד? הנבחרת תצטרך להגיע באמת מוכנה".

שרן ייני קפטן נבחרת ישראל (משמאל) עם צוות השופטות בראשות מיתר שמש (במרכז) וקפטן הנבחרת הצעירה אליאל פרץ. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הקפטנים שרן ייני ואליאל פרץ עם צוות השופטות בראשות מיתר שמש./אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

מהלך המשחק

דקה 10: הצעירה פתחה את המשחק טוב יותר. מתן חוזז פרץ מצד שמאל ויישר כדור רוחב אבל לא היה אף שחקן במרכז הרחבה שידחוק את הכדור לרשת.

דקה 18: הבוגרת ניסתה לסכן לראשונה עם בעיטה של דור פרץ מ-25 מטר, אבל הכדור שלו היה מאוד לא מדויק.

דקה 25: דור פרץ הרים כדור חופשי מצד שמאל, בן שהר הגיע ראשון ונגח מעט מעל השער.

דקה 35: טל בן חיים פרץ מצד שמאל ויישר כדור למרכז, בן שהר הגיע אבל בעט החוצה ממצב קורץ מאוד.

דקה 50: שני המאמנים ביצעו חילופים רבים בהפסקה ואחד המחליפים מיכאל אוחנה ניסה להפתיע עם בעיטה מקצה הרחבה, אבל הכדור הסתובב גבוה מדי החוצה.

דקה 56: גול! עומרי אלטמן התרומם לכדור קרן מצד ימין ונגח לעבר השער. דור פרץ הגיע ודחק מקרוב. 0:1 לבוגרת.

דקה 80: גול! ממש לפני שריקת הסיום הבוגרת עלתה ל-0:2 אחרי שעידן ורד קיבל כדור ברחבה, חתך לימין ובעט כדור שטוח וחזק מתחת לבטנו של טמיר ללו.

הרכב הבוגרת: אריאל הרוש, בן ביטון, דוד קלטינס, שיר צדק, שרן ייני, דור פרץ, גדי קינדה, חנן ממן, בן שהר, טל בן חיים, איתי שכטר

הרכב הצעירה: סהר חסון, מקסים גרצ'קין, ניר ברדע, עמית ביטון, רז מאיר, אמיר נאסר, אליאל פרץ, יונתן כהן, מוטי ברשצקי, מתן חוזז, מוחמד שכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully