וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בבייסבול: הולנד גברה על טיוואן, ישראל בשלב הבא

8.3.2017 / 15:50

פרופאר, הכוכב הגדול של הכתומים, סחט הולכה על בסיסים מלאים באינינג התשיעי וקבע 5:6 הולנדי, שהבטיח גם לנבחרת ישראל את המקום בין שמונה הגדולות. השלב הבא ייצא לדרך ביום ראשון, בטוקיו

נבחרת ישראל בבייסבול. GettyImages
בשלב הבא. נבחרת ישראל בבייסבול/GettyImages

אחרי שפתחה את הופעתה ההיסטורית באליפות העולם בבייסבול עם צמד ניצחונות, 1:2 דרמטי בעשרה אינינגים על מארחת בית א' דרום קוריאה ו-7:15 מוחץ על טיוואן, זכתה היום (רביעי) נבחרת הבייסבול של ישראל למנוחה ולמרות זאת, הבטיחה את העפלתה לשלב הבא, שייערך החל מיום ראשון הקרוב בטוקיו.

קורי בייקר נבחרת ישראל בבייסבול. GettyImages
קורי בייקר/GettyImages

הנבחרת בכחול-לבן, שמרתקת את ארצות הברית בימים האחרונים בזכות הצלחותיה באליפות, זכתה ללא מעט כתבות בכלי התקשורת הגדולים באמריקה והיום היא התיישבה לצפות במשחק בין הולנד לטיוואן, משחק שהסתיים בניצחון דרמטי של ההולנדים, 5:6 מהולכה שסחט ג'וריקסון פרופאר, הכוכב הגדול של ההולנדים, על בסיסים מלאים באינינג התשיעי. ההולכה הזו הכניסה את הריצה המנצחת הביתה והעלתה את ההולנדים למאזן 0:2, בדיוק כמו ישראל, כך שגם הכתומים בשלב הבא בעוד טיוואן ודרום קוריאה סיימו את חלקן בטורניר.

מחר, ב-5:00 (FOX), ישראל תפגוש את הולנד למשחק שייקבע מי תסיים ראשונה בבית א' וישפיע על סדר המשחקים בשלב הבא. מבית ב', שמצטלב עם הבית הישראלי, צפויות לעלות יפן וקובה החזקות. בכל מקרה, ישראל הבטיחה כבר עתה את השתתפותה באליפות העולם הבאה, ב-2021 (אם תיערך כזו. ייתכן שהאליפות הנוכחית היא האחרונה) והיא גם עשוי לזכות בכרטיס למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, אליהם ישוב ענף אחרי 12 שנות היעדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully