וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תיפגש עם עומרי אלטמן, שצפוי לעבור בקיץ

8.3.2017 / 10:50

הצדדים ייפגשו לאחר סיום מאבקי הירידה של הפועל תל אביב. שחר ישלם 100 אלף יורו עבור הקשר, שיחתום לארבע שנים. אחרי הפגישה שנקבעה בין קרלסן לשחר: יתחילו בחיפושים אחר מנהל ספורטיבי

ברני ארדוב

מכבי חיפה תיפגש בשבועות הקרובים עם עומרי אלטמן, בניסיון לסגור את עסקת העברתו מהפועל תל אביב. סוכם כי הפגישה תתקיים מיד לאחר שהפועל תל אביב תסיים את מאבקי הירידה שלה (ייתכן וגורל הירידה יוכרע לפני המחזור האחרון). במועדון החליטו לשלם 100 אלף יורו, סעיף השחרור שנקבע על ידי הבורר, ויציעו לקשר, שיחגוג בעוד כשבועיים 23, חוזה ארוך טווח.

על פי המידע שהגיע לאנשי מכבי חיפה, בחוזה החדש שלו משתכר אלטמן כ-120 אלף שקל לחודש בהפועל תל אביב וחוזהו בחיפה ישודרג. כזכור, לפני סיום חלון ההעברות בינואר, פורסם בוואלה! ספורט כי מכבי חיפה החליטה לוותר על רכישת השחקן במטרה לרכוש אותו לעונה הבאה. כעת מעריכים במועדון שהעסקה אכן תתבצע.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: יעקב שחר וטור כריסטיאן קרלסן ייפגשו אחרי רעננה ויודיעו על פרידה
עומרי גלזר שוב הרשים, דוד קלטינס סיבך את בית"ר: הטופ והפלופ של המשחק

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. יוסי ציפקיס
בקרוב בירוק? עומרי אלטמן/יוסי ציפקיס

בקבוצה יחלו לחפש מחליף לטור כריסטיאן קרלסן כבר בשבועות הקרובים. כזכור, אתמול פרסמנו כי קרלסן ושחר קבעו להיפגש לאחר המשחק מול רעננה, או לכל המאוחר בעוד שבועיים, על מנת להוציא הודעה רשמית משותפת בעניין הפרידה מהנורווגי. המטרה כרגע היא להביא מנהל ספורטיבי זר, למרות שיש במועדון מי שטוען שאולי כדאי להעניק ללוזון את הסמכות המקצועית הבלעדית בעניין בחירת השחקנים ולהימנע מהחתמת מנהל ספורטיבי.

במועדון טוענים כי עדיין לא עלו שמות של מחליפים, משום שסיפור קרלסן עדיין לא נסגר, אולם בשבועות הקרובים תיערך ישיבת הנהלת במטרה לברר לגבי מועמדים אחרים וגם לגבי אופן חלוקת הסמכויות בינו לבין גיא לוזון. במועדון לא רוצים ליצור מצב בו חלוקת הסמכויות לא תהיה ברורה, כפי שקרה בעבר עם מינויו של קרלסן לתפקיד והוביל למתיחות קשה בינו לבין רוני לוי. ללוזון עצמו תהיה סמכות רחבה בעניין בחירת השחקנים, בעיקר ישראלים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. ברני ארדוב
התאמה עם המנהל הספורטיבי החדש. לוזון/ברני ארדוב

במועדון מאמינים שעומר דמארי ישחק מול הפועל רעננה. כזכור, אתמול ערך החלוץ אימון אישי עם מאמן הכושר והוא עדיין סובל ממתיחה. אלירן עטר נבדק אתמול אך בכל מקרה לא יוכל לשחק. גילי ורמוט, שסובל מדלקת עובר טיפולים, וצפוי לפתוח בהרכב. מצבו של ניקיטה רוקאביציה יתבהר רק מחר, לאחר שיתברר האם הוא מסוגל להתאמן בעקבות מתיחה.

הדיון של הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות נדחה. המשמעות היא שהירוקים יעמדו לדין בגין סעיף של התפרעות אוהדים (הדלקת שתי אבוקות ביציע הדרומי בטדי). ההערכה כי מכבי חיפה תספוג קנס כספי בשל הסיבה כי למועדון לא עומד עונש על תנאי והוא עמד בפעם האחרונה לדין באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully