וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תעמוד לדין על קריאות אוהדיה "שימותו הערבים"

6.3.2017 / 11:28

תובע ההתאחדות לכדורגל החליט להעמיד לדין את הקבוצה מהבירה, בגין התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות במשחק הגביע מול עירוני קרית שמונה. נגד בית"ר עומד עונש הפחתת שתי נקודות על תנאי

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים מתכוננת למפגש מול מכבי חיפה הערב (שני, 21:00, ספורט 5), אך עוד לפניו קיבלה חדשות לא מעודדות מכיוונו של תובע ההתאחדות לכדורגל, התובע ניר רשף, שהחליט להעמידה לדין ביום רביעי הקרוב. הקבוצה מהבירה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות במשחק הגביע מול עירוני קרית שמונה בשבוע שעבר, וזאת לאחר שהמשקיף במשחק ציין כי אוהדיה קראו "שימותו הערבים".

יש לציין כי שופט המשחק, זיו אדלר, לא הבחין בקריאות הללו ולא ציין אותן בדו"ח השיפוט שלו, אך עקב הופעתן בדו"ח המשקיף בית"ר תגיע לבית הדין. נגד הקבוצה עומד עונש של הפחתת שתי נקודות ליגה על תנאי, עקב קריאות גזעניות מהעבר.

עוד בנושא בית הדין, הפועל תל אביב ובני יהודה יעמדו לדין משמעתי עקה התנהגות בלתי הולמת של אוהדי שתי הקבוצות במשחק הליגה ביניהן בשבת. גם במשחק הזה שפט זיו אדלר, והוא ציין בדו"ח שלו כי מיציעי שתי הקבוצות נזרקו במהלך המשחק גלילי נייר טואלט אל כר הדשא.

בחזרה לבית"ר, עקב חסרונו של איתי שכטר המורחק, ז'והאן אודל צפוי לפתוח בחוד מול מכבי חיפה. בבית"ר מספרים שאודל מתאמן היטב בשבועיים האחרונים ונמצא עם מוטיבציה גבוהה לחזור לעניינים: "אצל בן שמעון אודל חיכה שתיגמר העונה, עכשיו פתאום האנרגיות אחרות. גם קונט שמאוד קרוב אליו השתלב היטב וזה עושה לו חשק להיות חלק מזה. איתי שכטר מדרבן אותו מאוד וכולם מקווים שהוא יעמוד במשימה". אגב, אפשרות נוספת היא שעידן ורד יפתח בחוד וישראל זגורי יצורף לקישור.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
שוב מסתבכים. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully