וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון מוכנה לישורת האחרונה: "הראינו שאנחנו לא פראיירים"

6.3.2017 / 9:38

למרות ששוב נוצחה בבית, הקבוצה מעיר הנמל יצאה מעודדת מההפסד למכבי תל אביב, ובעיקר מסיום רצף המפגשים מול קבוצות הצמרת: "עכשיו מתחיל מבחינתנו הפלייאוף". בקבוצה מרוצים מאיבנצ'יץ'

משה לוגסי שחקן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
"ניתן הכול". לוגסי מול מכבי תל אביב/לירון מולדובן

הפועל אשקלון שוב ירדה אמש (ראשון) מאוכזבת מהמגרש, לאחר עוד הפסד ביתי, 2:1 למכבי תל אביב. בקבוצה היו מעודדים מעט מהיכולת ובעיקר מהעובדה שסיימו את סדרת המשחקים נגד קבוצות הפלייאוף העליון, ואמרו: "עכשיו מתחיל הפלייאוף התחתון. יש לנו את בני יהודה שבוע הבא ואחרי זה פלייאוף אבל גמרנו עם מכבי פתח תקוה, מכבי תל אביב, קרית שמונה. למרות שלא נפלנו מהן הכישרון שלהן הכריע".

גם משה לוגסי דיבר בסיום בטון דומה: "הראינו להרבה קבוצות שאנחנו לא פראיירים. שבוע הבא מול בני יהודה מתחיל מבחינתנו הפלייאוף, אנחנו נקווה לתת משחק טוב כמו היום גם שבוע הבא, זה משחק העונה שלנו ונבוא כדי לנצח. אנחנו אף פעם לא מסתכלים מול מי אנחנו משחקים, תמיד באים כדי לתת את הכי טוב שלנו, ולפעמים גם קורה שבאים למשחק פחות טוב. בשמונת המשחקים הבאים והאחרונים אנחנו ניתן הכל".

באשקלון היו מרוצים מהיכולת הטובה של יוסיפ איבנצ'יץ', שגם כבש את השער המצמק מול הצהובים. יובל נעים חוזר ואומר מספר שבועות כי אם אינבנצ'יץ ומנגה ייכנסו לכושר טוב במאני טיים הקבוצה תשרוד. איבנצ'יץ נכנס כבר אתמול, מנגה עדיין לא בכושר מלא.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 בחוץ את הפועל אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully