וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "אני צריך להודות לגיא לוזון". טביב ייפגש עם איינבינדר

5.3.2017 / 9:47

מאמן בית"ר התלוצץ לקראת המפגש מול מכבי חיפה ומאמנה (ב', 21:00, ספורט 5), שהיה מועמד לקבוצה לפניו. הבעלים נחת בישראל וידון קודם כל עם הקפטן, שמסיים חוזה בקיץ, על הישארותו

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר מנסה לדרבן את שחקניו לקראת המשחק מול מכבי חיפה (שני, 21:00, ספורט 5) ומסמן להם מטרה חדשה - לסיים במקום השלישי. המאמן אמר לשחקניו אתמול כי "הפלייאוף העליון כבר לא המטרה, אנחנו מסמנים מטרות חדשות". המאמן יחסר במשחק הקרוב את איתי שכטר המורחק ואת מרסל הייסטר הפצוע, כאשר חן דילמוני וז'והאן אודל צפויים להחליפם.

היום מימר ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בה התייחס למשחק הקרוב ולמפגש עם גיא לוזון, שהיה מועמד לבית"ר ירושלים לפניו. "אם הגעתי לכאן בזכות זה שהוא סירב, אני צריך להגיד לו תודה. אין בינינו שום אנרגיות לא טובות", אמר מימר בחיוך.

לקראת המשחק אמר: "אנחנו תמיד שמחים לשחק בטדי, יש שם אנרגיות ממש מיוחדות. לקהל שלנו יש משמעות מאוד גדולה. אין ספק שאיתי האו שחקן חשוב מאוד, אבל יש מספיק שחקנים טובים שימלאו את המקום שלו".

מימר הוסיף: "אנחנו אף פעם לא מסתכלים על היריבה, עד עכשיו רצינו להגיע לפלייאוף העליון, וכעת נציב לעצמנו מטרות חדשות. אנחנו רוצים להגיע לאירופה וזה מה שיעמוד לנו מול העיניים במשחק מחר. אני תמיד מסמן לעצמי את המקום שמעליי כדי להתקדם קדימה. אם נגיע למקום השלישי זה ייקח אותנו לאירופה, זה עומד לנו מול העיניים. לא יהיה קל במאבק הזה מול מכבי פתח תקוה, נצטרך להמשיך לצבור נקודות בשביל זה".

על ההפסד לקרית שמונה: "היינו צריכים לסמן וי על המשחק בחוץ. כשראיתי שאנחנו בפיגור קיבלתי החלטה לעלות שלב דרך הגנה ולאו דווקא דרך התקפה. אני מרוצה כי ראינו שהקבוצה הזאת, שעד היום היתה מאוד התקפית".

על האפשרות שיישאר בעונה הבאה: "אני הראשון שאשמח אם אישאר בעונה הבאה, אבל כרגע זה לא מעסיק אותי".

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר עם דן מורי. רוני כנפו
"בטדי יש אווירה מיוחדת". מימר ומורי/רוני כנפו

דן מורי הוסיף: "מה שהיה עם האוהדים מאחורי. אין מה להתייחס לזה, זה נסגר תוך שנייה. כיף לקבל את ההכרה על העבודה הקשה שלי, אבל אני לא מוריד את הרגל מהגז, יש לי עוד המון שאיפות לעונה הזאת.

על השינוי תחת שרון מימר: "אנחנו מנצלים את המצבים, אני לא יודע לשים את האצבע מה הוביל לשינוי, אבל הכל נראה יותר טוב כרגע".

בבית"ר מספרים שז'והאן אודל מתאמן היטב בשבועיים האחרונים ונמצא עם מוטיבציה גבוהה לחזור לעניינים: "אצל בן שמעון אודל חיכה שתיגמר העונה, עכשיו פתאום האנרגיות אחרות. גם קונט שמאוד קרוב אליו השתלב היטב וזה עושה לו חשק להיות חלק מזה. איתי שכטר מדרבן אותו מאוד וכולם מקווים שהוא יעמוד במשימה". אגב, אפשרות נוספת היא שעידן ורד יפתח בחוד וישראל זגורי יצורף לקישור.

אלי טביב נחת בסוף השבוע בישראל וכבר השבוע צפוי להתחיל ולשבת עם שחקנים בנוגע לעונה הבאה. השחקן הראשון איתו יישב יהיה דן איינבינדר שמסיים את חוזהו בסוף העונה. בנוגע לחסוס רואדה, ההערכה היא כי אם השחקן יסכים לחוזה דומה לזה של העונה הנוכחית ולשכר שך כ-200 אלף יורו, הוא יישאר במועדון לעונה נוספת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עומר צלישר שחקן עירוני קרית שמונה (מימין) מול דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
יקבל שדרוג? איינבינדר/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully