וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר קשטן: "מקווה שלא נשלם ביוקר על ההחמצות, מאמין שנהיה בפלייאוף"

4.3.2017 / 18:17

מאמן עירוני קרית שמונה קרוב להבטיח מקום בפלייאון העליון: "משמח אותי שאנחנו מייצרים מומנטום חיובי בדיוק בזמן הקריטי", גוזלן: "אני לא קשור למכבי חיפה". גולן: "הכדורים לא נכנסו"

גוזלן ושמיר/אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה גברה היום (שבת) 1:2 על הפועל חיפה, בזכות צמד של שובל גוזלן, והיא קרובה מאוד להבטיח לעצמה מקום בפלייאוף העליון, כאשר נותר מחזור אחד לסיום העונה הסדירה. האדומים, שקיוו להשאיר לעצמם סיכוי להתברג בשישייה הראשונה, ייאלצו להסתפק בפלייאוף התחתון.

עוד בנושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה גברה 1:2 בחוץ על הפועל חיפה

"אני שמח על הניצחון שהגיע אחרי תקופה ארוכה שלא ניצחנו בליגה", אמר בסיום תומר קשטן, "זה משמח אותי שאנחנו מייצרים מומנטום חיובי בדיוק בזמן הקריטי. יכולנו לסיים את המשחק הזה בהפרש של 4-5 שערים וזה משמעותי במאבק על הפלייאוף. אני מקווה שלא נשלם ביוקר על ההחמצות האלה, כי היו לנו אינספור הזדמנויות. אנחנו תלויים בעצמנו, ידענו את זה גם לפני המשחק הזה, ואני מקווה שנהיה תלויים בעצמנו גם במחזור האחרון. אני מאמין שנהיה בפלייאוף העליון".

שובל גוזלן: "אני שמח שכבשתי. באתי כדי לעזור, אני מקווה שנשלים את העבודה ונגיע לפלייאוף. אני לא קשור למכבי חיפה, אנחנו מתמודדים איתם וצריכים לנצח. אני מקווה שנהיה בפלייאוף וזה לא קשור אליהם. באתי כדי לשחק, אני שמח שנכנסתי לעניינים בשבוע האחרון. אני מופתע, יש פה תנאים טובים, ברור שאין קהל כמו בחיפה, אבל אני מתרכז בקרית שמונה".

דני גולן: "הניסיונות לא צלחו, שילמנו ביוקר על התקפות המעבר. היה לנו חצי שני מאוד דומיננטי אבל הכדורים לא נכנסו, פיגרנו 2:0, ניסינו לחזור ולא הספקנו. לנו כקבוצה קשה מאוד לרדוף אחרי תוצאה. לא תרגמנו את השליטה שלנו למספיק שערים וזה מה שקרה. כשאתה בפלייאוף תחתון אין דבר כזה לשחק על שום דבר, יש לנו עוד משחק אחד לפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully