וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "מגיע לנו לחגוג, זה ניצחון ענק", פיאניג'אני: "אני כל כך גאה"

4.3.2017 / 1:04

רכז הפועל ירושלים נשמע מאושר אחרי ה-79:85 מול גראן קנאריה והעלייה לחצי גמר היורוקאפ. המאמן הוסיף: "מגיע לשחקנים שלי להיות בטופ 4". חשש לקרע בשריר הארבע ראשי של בריאן רנדל

יח"צ - חד פעמי

הפועל ירושלים עלתה הערב (שישי) לחצי גמר היורוקאפ. האדומים עשו את זה עם 79:85 בחוץ מול גראן קנאריה, שקבע 0:2 בסדרה בין השתיים ושלח את הקבוצה של סימונה פיאניג'אני אל ארבע הגדולות של המפעל ולהמתין לראות את מי יפגשו בסיבוב הבא: ולנסיה או חימקי מוסקבה.

לאחר המשחק אמר יותם הלפרין לערוץ הספורט: "מגיע לנו לחגוג, עבדנו קשה, היו ארבעה ימים אינטנסיביים. כל אחד נתן את התחת והניצחון הזה ענק. המשחק התפתח לכיוון שלנו והגדולה שלנו הייתה שבכל פעם שהם התקרבו אלינו ידענו לעשות את המהלך הנכון שיגדיל שוב את ההפרש. לא פשוט לנצח פה, הצלחנו ואנחנו עכשיו ננוח".

הלפרין התייחס לפתיחה המטורפת של הקבוצה שלו, שהובילה כבר 16:33 ברבע הראשון: "לא אופייני להם להיקלע לפיגור כמו שקרה היום. האגרסיביות שלנו בהתחלה, של כל השחקנים שלנו, הייתה חשובה מאוד, זה ניצחון גדול. באמת ניצחון גדול".

מאמן ירושלים סימונה פיאניג'אני אמר: "ידענו שאם נגיע למשחק שלישי הכול יהיה לנו קשה יותר. התחלנו את המשחק כמו שצריך, תקפנו בקצב גבוה כמו שתכננו כדי לבנות ולקבל זריקות פנויות. רצינו לתקוף את המשחק מוקדם והשחקנים שלי עשו את זה בדרך מדימה. לרוע המזל איבדנו את בריאן רנדל שהיה דמות מפתח שלנו בעמדה ארבע כדי להתגבר על הלחץ של גראן קנאריה. היה קשה להתמודד עם זה ועם הלחץ הזה לאורך כל המשחק, ועם בעיית עבירות של קינזי.

"אני כל כך גאה שנשארנו מרוכזים בהגנה, במיוחד מול הקלעים שלהם שכמעט השוו את המשחק. אני חושב שמגיע לנו להיות בטופ 4. זו קבוצה חדשה עם צוות חדש מתחילת העונה, התחלנו בבית קשה עם ולנסיה ולוקומוטיב קובאן. ניצחנו כל קבוצת צמרת פעם אחת העונה ואני חושב שלשחקנים שלי יש את הזכות להיות בחצי הגמר. לא היינו נינוח גם ב-15 הפרש, כי גראן קנאריה יכולה לקלוע הרבה נקודות בזמן קצר. יחד עם זאת, הייתי מלא ביטחון כי השחקנים שלי היו חזק מאוד במשחק מבחינה מנטאלית והייתי בטוח שנוכל למצוא פתרון. המטרה שלנו הייתה להיכנס לרבע האחרון במצב כזה של משחק כשאנחנו יודעים שהלחץ הוא עליהם".

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
הלפרין מאושר/נועם מושקוביץ

בצד השמחה הרבה, היו גם בשורות רעות: חשש לקרע בשריר הארבע ראשי ברגל ימין של בריאן רנדל. הפורוורד האמריקאי, שחזר לארץ לפני כחודש ורשם הערב בסך הכול את ההופעה השלישית שלו בקבוצה, נפצע במהלך הרבע השני כשנחת לא טוב על הרגל לאחר ריבאונד התקפה שלקח. הוא מיד תפס את השריר ונראה כמי שסובל מכאבים קשים. רנדל הורד אל הספסל ולא שב.

עוד בנושא:
בריאן רנדל מודה: "אני שחקן פציע"

לאחר מכן רנדל ירד לקבל טיפול רפואי בחדר ההלבשה, הוא סבל מכאבים עזים וכרגע, כאמור, החשש הוא לקרע בשריר הארבע ראשי של רגל ימין. הפורוורד בן ה-32 לא שיחק חצי שנה מתחילת העונה ועבר במהלך הקריירה כבר פציעות רבות שפגעו בו ובראיון לוואלה! ספורט הודה השבוע שהוא שחקן פציע.

רנדל הגיע לישראל ב-2008 ושיחק אז בגלבוע/גליל, איתה אף זכה באליפות. ב-2010 הגיע לקדנציה הראשונה בהפועל ירושלים, בה שיחק עד 2012, אז עבר לאלבה ברלין הגרמנית. ב-2013 שיחק בהפועל תל אביב ובמכבי חיפה. בין 2016-2014 שיחק במכבי תל אביב כשבעונה הראשונה הוא נראה נהדר, אבל בשנייה התקשה לשחק בשל פציעות רבות שחווה. ב-21 בינואר השנה חתם בהפועל ירושלים עד תום העונה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בריאן רנדל הפועל ירושלים. ברני ארדוב
כואב הלב. רנדל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully