וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום דייסון: "נצטרך להיות אפילו טובים יותר מביום שלישי"

2.3.2017 / 22:58

שלושה ימים אחרי ה-67:87 הביתי, ירושלים תפגוש את גראן קנאריה במשחק השני ברבע גמר היורוקאפ (ו', 22:30, ערוץ 5) כשניצחון יעלה אותה לחצי הגמר. פיאניג'אני: "יהיה משחק אחר לגמרי"

באדיבות ערוץ 20

בווידאו: תקציר ה-67:87 של הפועל ירושלים במשחק הראשון

רגע השיא של העונה, לפחות עד כה, הגיע מבחינת הפועל ירושלים. האדומים ישחקו מחר (שישי, 22:30, ספורט 5) בחוץ מול גראן קנאריה במשחק השני בסדרת רבע גמר היורוקאפ. הקבוצה של סימונה פיאניג'אני הביסה את הספרדים 67:87 במשחק הראשון שנערך ביום שלישי בארנה בזכות הצגה נפלאה, בניצוחו של ג'רום דייסון, כדי לעלות ל-0:1 בסדרה. בירושלים יודעים שניצחון חוץ יעלה אותם לחצי הגמר ולמפגש מול המנצחת בסדרה המקבילה בין ולנסיה לחימקי מוסקבה, שם הספרדים מובילים 0:1.

האדומים אמרו לשחקנים בימים האחרונים כי "יש משחק נוסף וגראן קנאריה תילחם על החיים שלה, לכן יש להתחיל את המשחק חזק מההתחלה ולא להרפות". בר טימור הפצוע נותר בישראל ולא יצא עם הקבוצה לאי הקרוב למרוקו ולסהרה המערבית.

"זה יהיה משחק אחר לגמרי", אמר סימונה פיאניג'אני. "נהיה חייבים להיות מוכנים כבר מכדור הביניים הראשון. אם נצליח לכפות משחק צמוד, יהיה לנו סיכוי להשיג תוצאה טובה". ג'רום דייסון הוסיף: "יש להם את אחד ממאזני הבית הטובים במפעל. כדי להיות בתמונה נצטרך להיות אפילו טובים יותר מביום שלישי. אם נשלוט בקצב ונשמור על ריכוז למשך 40 דקות, נשים את עצמנו במקום טוב".

מנגד, מאמן היריבה לואיס קאסימירו אמר: "נהיה חייבים להיות ממוקדים בתכנית המשחק שלנו. כבר היינו במצבים כאלה בעבר, נהיה חייבים לשפר את כל ההגנה שלנו".

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
אמארה סטודמאייר באימון המסכם. סטודמאייר/אתר רשמי, הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully