וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חאלד חלאיילה הורחק ממשחק אחד ונקנס באלף שקל

קשר הקבוצה ספג עונש בעקבות האירועים לאחר ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים במחזור הליגה האחרון. הדיין ציין כי בשל עברו הנקי, חלאיילה ספג עונש קל. דני גולן זוכה אחרי שהואשם בהעלבת שופט

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. לירון מולדובן
חלאיילה/לירון מולדובן

שחקן בני סכנין חאלד חלאיילה הורחק היום (חמישי) ממשחק אחד בפועל וספג קנס של 1,000 שקלים בעקבות האירוע בו נטען כי קילל את מאמן ודובר בית"ר ירושלים בסיומו של המשחק בין שתי הקבוצות. כזכור, בסיום המשחק, בו ניצחה בית"ר 0:2 בדוחא את סכנין ביום ראשון האחרון, אירעה תקרית בין קשר סכנין לשרון מימר והדובר של בית"ר כששני הצדדים מציגים גרסאות שונות.

בבית הדין הודה חלאיילה כי הדברים שאמר כוונו לעבר אחד מאנשי בית"ר. הדיין נעם ליובין כתב בהחלטה כי "די לי בכל על מנת להרשיע אותו על פי הודאתו" ובעניין העונש פירט כי בשל עברו הנקי (ללא התייחסות לכמות הצהובים או האדומים שספג בעבר) החליט כי יסתפק בעונש הרחקה ממשחק אחד וקנס מזערי.

הדיין ליובין נימק בהחלטה: "אין בדעתי להצדיק התפרצות מעין זו אולם אם נכונים הדברים לגבי הסיבה להתפרצותו (הוראה לכאורה של מי מהנהלת בית"ר לשחקניו לעלות על כר הדשא ולחגוג) הרי שמדובר במעשה מיותר אשר כדי היה כי לא ייעשה במשחק מעין זה. כדאי היה כי כלל הגורמים במשחק טעון זה יבינו כי ללא עזרתם הרי שאירועים מעין עלו ואף חמורים יותר, ימשיכו לקראות".

לסיום כתב ליובין: "לפני כשנה המליץ בית הדין על קיום המשחק בין הקבוצות ללא קהל הקבוצה האורחת... משאומצה החלטה זו אין סיבה בגינה יורה לכאורה גורם בקבוצה האורחת לשחקניו לחגוג באין קהל אוהדיו ביציעים. הדבר ימשיך לגרום לליבוי האש בין הקבוצות ללא צורך בכל. על כל הגורמים לנהוג באחריות... ובוודאי שלא להמשיך ולהסית לכאורה האחד כנגד השני בכל אמצעי תקשורת קיים. אקווה כי דברים יגיעו לאנשים הנכונים אשר יישמו את האמור וימנעו רצף אירועים מעין זה ואף חמורים יותר".

מאמן הפועל חיפה דני גולן זוכה בגין אירועי המשחק מול מכבי פתח תקוה, בטענה להעלבת השופט גל ליבוביץ'. יחד עם זאת, הוא הורשע בעבירת התנהגות בלתי הולמת ונגזר עליו קנס של 1,500 שקל, ועוד 2,500 שקל על עבירה דומה לשנה. גולן טען בבית הדין: "אמרתי בושה וחרפה, אבל לא לשופט. לא אמרתי 'אתם'. במחצית, כל פתח תקוה התיישבו בחדר השופטים כי לא קיבלו פנדל ממנו. ליבוביץ' פנה אליי ולא אני אליו. הסברתי לשופטים שלא התכוונתי אליהם אלא על ההחלטה. הפנדל היה בדקה האחרונה ולא שינה כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully