וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי יפרסם סגל חלקי. הערכה: ניר ביטון וטואטחה יזומנו לספרד

2.3.2017 / 13:02

המאמן יערוך מחנה אימונים מקוצר ביום ג', הסגל המלא יפורסם כשבוע לפני היציאה לספרד. מגן פרנקפורט צפוי לקבל זימון במקום דוידזאדה, גם ביטון ישוב. שכטר יוזמן כנראה למחנה בארץ

טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
חזר לשחק. טואטחה/ברני ארדוב

אלישע לוי יפרסם בתחילת השבוע סגל חלקי של נבחרת ישראל בכדורגל. בסגל שמיועד לקחת חלק בהכנות לקראת המשחק מול ספרד (יום שישי, 24 במרץ) ייכללו שחקנים מקומיים בלבד, ללא הליגיונרים. הסגל הסופי יתפרסם בין יום שישי (17 במרץ) ליום ראשון (19 במרץ), ממנו ינופו שחקנים מקומיים שלקחו חלק במשחק האימון שייערך ביום רביעי הקרוב (18:00) מול הנבחרת הצעירה בנשר. הסגל למחנה בארץ יכלול גם שחקנים ממכבי פתח תקוה, זאת למרות הסערה שהתחוללה סביב דבריו של אבי לוזון בנושא הזימונים של שחקניו.

בסגל שיוזמן לקראת המשחק מול ספרד צפוי להיכלל המגן השמאלי של פרנקפורט, טאלב טואטחה. המגן חזר לשחק ונמצא בכושר טוב ונראה כי אופיר דוידזאדה יאבד את מקומו. שיר צדק, איתן טיבי ורמי גרשון צפויים להוות את הבסיס להגנה. נראה כי לוי יפתח עם שלושה קשרים במרכז השדה, כשביברס נאתכו שרשם יכולת מצוינת באלבניה, יהיה אחד מהם ויזומן למרות שרק חזר מפגרה של שלושה חודשים. ליאור רפאלוב שלא שיחק במדי הנבחרת מאז מרץ 2015 (המשחק מול ספרד בישראל) כבר החלים מהפציעה וצפוי גם הוא לקבל זימון. ניר ביטון סיים את ההשעיה והוא צפוי לחזור לסגל.

שחקן נוסף שעשוי לקבל דקות ראשונות בעידן המאמן הוא קני סייף מגנט, שזומן למשחק מול איטליה אבל לא שיחק. לוי התלבט עד כה לגביו משום שסייף תופקד בעיקר כשחקן קו, אך השחקן נמצא בכושר מצוין. איתי שכטר יוזמן לסגל הישראלים אך השאלה היא האם יהיה חלק מהסגל לספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully