וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "צריך לתת הרבה כבוד למכבי תל אביב, אבל ננסה לקחת נקודות"

2.3.2017 / 12:28

מאמן הפועל אשקלון דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול סגנית האלופה ביום ראשון, והתייחס לתיקו שקבוצתו חילצה מול הצהובים בסיבוב הקודם: "אז פגשנו אותם כשהם לא היו בכושר, היום הם מגיעים בכושר שיא"

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל אשקלון תארח את מכבי תל אביב ביום ראשון (20:15, ספורט 1), שלושה חודשים אחרי שחילצה 0:0 מול סגנית האלופה בחוץ. הקבוצה של יובל נעים, שנמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה, תנסה להפתיע את הצהובים, שחידשו את מאבק האליפות במחזורים האחרונים, ונראים טוב בהרבה מבמפגש הקודם בין הקבוצות.

"יש תכונה גדולה בקבוצה לקראת המשחק הזה", אמר נעים במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "אנחנו משחקים נגד מועדון גדול, נגד קבוצה מצוינת. בבית שלנו אנחנו רוצים להיות מאוד מאורגנים ומאוד מסודרים, ולנסות לקחת נקודות, כי יש לנו שני משחקים עד סוף הליגה הרגילה וננסה לקחת כמה שיותר נקודות. צריך לתת הרבה כבוד למכבי תל אביב, באמת, בסיבוב הראשון פגשנו אותה כשהיא לא היתה בכושר, היום היא מגיעה בכושר שיא, מבחינתנו נעשה את המקסימום ונקווה מאוד שזה יספיק".

לגבי מאבק ההישרדות בתחתית אמר נעים: "מי שמסתכל על הרזומה שלי - השארתי קבוצות בהפרש דו ספרתי, ולא הרמנו ידיים, אז ברור שגם עכשיו לא. אנחנו בצוות המקצועי וגם השחקנים מאוד מאוד מאמינים שאנחנו יכולים להישאר בליגה. יש לנו קבוצה לא פחות טובה אם לא יותר טובה מהקבוצות שמתמודדות איתנו בתחתית. כל הזמן רצינו להגיע במצב כזה למשחקי הפלייאוף, ואני מאמין שמשחקי הפלייאוף ישאירו את המועדון בליגה".

אבי מלכה הוסיף: "אני מאמין שביום ראשון אנחנו נבוא וננסה לתת את המיטב. בסיבוב הראשון קיבלנו את מכבי תל אביב בכושר פחות טוב, עכשיו הם באים בכושר אחר, אני לא יודע כמה ניצחונות אפילו, לא ספרתי. אבל נעשה את העבודה שלנו בצורה הטובה ביותר, וארבע נקודות מהמשחקים שנותרו עד הפלייאוף יהיו עבודה מצוינת מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully