וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדי גוטליב חזר להתאמן, שי אליאס חתם לחמש שנים

הבלם שלא שיחק במשך קרוב לחודשיים, כיבד את פסק הבורר שדחה את התביעה שלו נגד המועדון. אליאס חתם על חוזה ארוך טווח. קורצקי: "יש לנו בעיה במשחק ההתקפה ובפעולה האחרונה"

שחקני הפועל תל אביב, אדי גוטליב, עופר ורטה, עמית ביטון. יוסי ציפקיס
ברוך השב. גוטליב/יוסי ציפקיס

אדי גוטליב התייצב היום (חמישי) באימון הפועל תל אביב אחרי תקופה ארוכה. הבלם ניהל תביעת בוררות נגד המועדון וביקש להתשחרר ללא תמורה, אבל השבוע התביעה שלו נדחתה והבורר הורה לו לחזור לפעילות. גוטליב לא שיחק במדים האדומים מאז הניצחון 0:1 על הפועל ניר רמת השרון בגביע המדינה ב-8 בינואר ולמעשה לא היה בפעילות במשך כחודשיים.

המאמן מנחם קורצקי אמר היום: "קיבלנו את אדי כמו שצריך. ייקח לו זמן להתאקלם מבחינת כושר, אבל נעשה הכל כדי להכשיר אותו כמה שיותר מהר. הוא צריך לעבוד קשה בשביל לחזור לשחק. נחכה לו בסבלנות. היו בעיות עם נושא החוזה הישן שלו. היה בלבול וגם הוא היה מבולבל, אבל אנחנו מסתכלים על הצד המקצועי. נעשה מה שנכון להפועל תל אביב להישאר בליגה. אם אדי יחזור לכושר, הוא יכול לעזור לנו".

קורצקי הוסיף: "יש לנו בעיה במשחק ההתקפה, אנחנו טיפה תקועים בחלק הקדמי. אנחנו לוקים בפעולה האחרונה, אבל עובדים על זה ומנסים להשתפר. אם היינו מנצחים את בית"ר ירושלים, זה היה מושלם. נקווה להשלים את הנקודות במחזורים הקרובים. הפציעות? יש שחקנים בסגל שימלאו את המקום של ידין ורייכרט. כשיחלימו כל השחקנים, אני בטוח שנישאר בליגה".

שחקן הפועל תל אביב, טוטו תמוז. יוסי ציפקיס
טוטו תמוז באימון היום/יוסי ציפקיס

הקשר הצעיר שי אליאס חתם היום על חוזה חדש לחמש שנים במועדון. אליאס חגג את יום הולדתו ה-18 בשבוע שעבר ונחשב לאחד מהשחקנים שאמורים להפוך לשחקנים מן המניין בקבוצה הבוגרים בשנים הקרובות.

אליאס שבשנה שעברה עדיין שיחק בקבוצת הנערים של הפועל תל אביב, ערך בכורה בקבוצה הבוגרת בתיקו 1:1 נגד הפועל באר שבע בסוף דצמבר והספיק להיות משותף העונה בחמישה משחקי ליגה ושניים בגביע המדינה. השחקן שגדל בהפועל תל אביב מגיל שש, עשוי לקבל הזדמנויות נוספות בתקופה הקרובה בגלל הפציעות של אביחי ידין ובן רייכרט.

הבעלים איציק ניסנוב אמר היום: "מדובר בפוטנציאל מאוד גדול, שחקן שגדל בהפועל תל אביב והמועדון יקר לו. אנו חושבים שהוא אחד השחקנים המוכשרים בארץ. מאחלים לו הצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל תל אביב, שי אליאס. לירון מולדובן
ממשיך במועדון בו גדל. אליאס/לירון מולדובן
שחקני הפועל תל אביב, סער בנבנישתי, ג'ון ציבויקה. יוסי ציפקיס
בנבנישתי ואנדואסל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully