וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "לא הבאנו את סימפסון להציל אותנו, אלא לעזור"

1.3.2017 / 14:56

מכבי תל אביב מתכוננת למפגש עם אולימפיאקוס (חמישי, 21:05), מאמנה התייחס לרכש החדש: "אני מאמין שהוא ישחק". על היוונים: "יודעים לנצל את הטעויות של היריבות", שגב: "נבוא עם אנרגיות"

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. יוסי ציפקיס
ייאלת להסתדר עם סגל קצר. בגאצקיס/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:05) את אולימפיאקוס במסגרת המחזור ה-24 ביורוליג. היא תחסר את אנדרו גאודלוק ודווין סמית' הפצועים, אך מי שעשוי לערוך מול היוונים את הופעת הבכורה שלו בצהוב הוא הרכש החדש, דיימון סימפסון, שינחת מחר בצהריים בישראל. מאמן הקבוצה, איינארס בגאצקיס, ערך מסיבת עיתונאים והתייחס הן לסימפסון והן ליריבה.

"דיימון הוא שחקן שאנחנו מכירים", אמר הליטאי, "שוחחתי עם המאמן שלנו בנימברוק (ננו גינזבורג), הוא מגיע לעזור בדברים שהוא עושה הכי טוב - לקחת ריבאונדים, לקלוע, ולשחק חזק בהגנה. הוא מרוכז בכדורסל, הוא לא רק אוהב את זה אלא גם מרוכז במשחק. אנחנו זקוקים לתמיכה שלו כדי שנוכל להעניק לאיתי שגב מנוחה, וגם כי שגב זקוק לשחקן מנוסה לידו. בקרוב נראה איך הוא ישתלב ברמת יורוליג, אם לא ניתן לו צ'אנס איך נדע? זה נכון לגבי כל שחקן. לדעתי הוא מסוגל לעזור. הוא ינחת מחר, יירשם למשחק ולדעתי הוא ישחק מול אולימפיאקוס בגלל מצב הפצועים שלנו. אין מצב להתכונן, צריך לשחק.

"אנחנו עדיין מקווים שקווינסי מילר יחזור בעוד שבועייים שלושה, לכן רשמנו אותו בינתיים רק ליורוליג, ולאחר מכן נראה לפי מצבו. היו לו עונות מצוינות בישראל, הוא מכיר את הליגה. לא הבאנו אותו שיציל אותנו, אלא כדי שיעזור".

איתי שגב מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"נבוא וניתן הכול". איתי שגב/ברני ארדוב

על אולימפיאקוס: "אחת הקבוצות הטובות ביורוליג. הם מאוד איכותיים, ומנצלים את כל הטעויות של היריבות. אם נאבד או לא ניקח ריבאונד, הם ירוצו למתפרצות ולנו תהיינה בבעיות. יש לאולימפיאקוס רוטציה רחבה בהרבה משלנו, הכל ייקבע באגרסיביות שנביא איתנו למשחק. הם לא משחקים התקפות ארוכות, רוב הזמן הם מנסים לקלוע במעבר, למצוא מצב לקליעה אחרי פיקנרול, אפילו שספאנוליס לא ישחק. חשוב לדעת נגד מי אתה משחק ואיך להגיב לכל שחקן יריב. זה קל להגיד ויותר קשה לעשות.

"כל שחקן של אולימפיאקוס יכול להשפיע, פפאניקולאו היה האיש המרכזי בשני המשחקים האחרונים, הוא יודע איך לשחק ואיך לנצל מצבים. אם אתה מבין כדורסל, אתה רואה את המצב ומנצל אותו, הוא יודע לעשות את זה".

על נמרוד לוי: "אנחנו מנהלים שיחות לגביו, קבוצות צריכות שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם".

איתי שגב: "זו תקופה של פציעות. אימונים חסרים, גם במשחקים אנחנו חסרים וזה לא קל, אבל זה חלק המקצוע ואנחנו מסתדרים. הסגל מתקצר ומצטמצם, אבל כולנו שחקני כדורסל טובים שבאים לתת את הכול, לשחק אינטנסיבי ועם אנרגיות טובות, אני בטוח שמול האוהדים שלנו זה יספיק. אנחנו מכינים את כל הדברים, המאמנים עושים עבודה מצויינת, אנחנו רואים וידאו ומתרגלים, אני בטוח שיהיה בסדר".

על סימפסון: "שמעתי על דיימון הרבה דברים טובים, שיחקתי מולו בשנה שעברה. הוא שחקן טכני, חזק ופינישר מעולה, וגם הבנתי מהרבה אנשים שהוא בחור נהדר. אני מתרגש מזה שהוא מצטרף ומאחל לו בהצלחה. ההחלטה לרשום אותו רק ליורוליג? תפקידי לשחק כדורסל ולא חס וחלילה להעביר ביקורת על ההחלטות של הממונים עלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully