וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרוץ אחרי האס: טורניר הפוקר "ראנר ראנר" בפתח תקוה

19.2.2017 / 13:34

רז זלצרמן שלנו יצא לבדוק מה קורה בטורניר הראנר ראנר בפתח תקוה ולשאול שאלות נוקבות כמו האם פוקר זה יותר מזל משכל? האם יש לשחקנים אמונות טפלות? מהו המספר האידיאלי של שחקנים כדי ליצור את השולחן המושלם? כל התשובות בתוך הכתבה

צילום מסך

העיר פתח תקוה ידועה כאחת הערים הראשונות בארץ. נכתבו עליה שירים ונראה שאיפה שלא תהיו בארץ ישראל, יהיה שילוט לפתח תקוה שיראה שאתם ממש קרובים אליה, אבל פתח תקוה היא גם העיר שמארחת את טורניר הראנר ראנר שקרוי על שם מושג מעולם הפוקר.

רז זלצרמן שלנו יצא לשאול כמה שאלות את השחקנים ולגלות מי היה הזוכה בטורניר שהעפיל אוטומטית לשולחן חצי הגמר. באותו ערב היה זה אבי כהן, בן 50 אף עלה משולחן המקצוענים בחצי הגמר היישר לגמר הגדול שמשודר ב1.3 בשידור חי ובלעדי רק בוואלה! NEWS. לשולחן הגמר עלו שמונה מתמודדים וכמו כן מכבד אותנו בנוכחותו, אלי אלעזרא אחד ויחיד שיהיה השחקן התשיעי בגמר המותח והראשון מסוגו.

השאלות שנשאלו בטורניר היו למשל: כמה פעמים אתם משחקים פוקר בחודש? והתשובות היו בין ארבע פעמים ל-10 פעמים ואף יותר. כמה שחקנים צריך בשביל שיהיה שולחן אידיאלי לפוקר? ובכן נראה שהתשובה הרווחת הייתה שמונה שחקנים למשחק "קש" ו30 שחקנים לטורניר.

האם יש לכם אמונות טפלות? להפתעתנו, רוב השחקנים דווקא אינם מאמינים באמונות טפלות, אך היה שחקן אחד שמסתובב קבוע עם פסלון של צב שתפקידו הוא להזכיר לו לשחק לאט ולא אגרסיבי.

אל תשכחו, ב1.3 בשעה 20:00 מתקיים בשידור חי ובלעדי בוואלה! NEWS גמר טורניר הפוקר של ישראל בוואלה! אירוע שאסור לפספס!

וואלה! NEWS בחסות סינגלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully