וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל: "הפציעה של חזיזה הרסה לי את החגיגה", אוואט: "נסיק מסקנות"

בני יהודה חגגה העפלה לחצי גמר גביע המדינה עם 1:6 בסיכום שני המפגשים מול אשדוד, בקבוצה מעריכים כי הקשר סובל ממתיחה. יחזקאל הצהיר: "הנוכחות של יצחק שום על הספסל לא מפריעה לי"

שחקן בני יהודה דולב חזיזה. ברני ארדוב
רק חזר ושוב נפצע. דולב חזיזה/ברני ארדוב

בני יהודה העפילה הערב (שלישי) לחצי גמר גביע המדינה בזכות 0:2 מול מ.ס. אשדוד ו-1:6 בסיכום שני המפגשים. מה שהעיב על החגיגה הכתומה הייתה פציעתו של דולב חזיזה, ששב מפציעה אחרי שמונה חודשים, ושוב נפגע. הקשר עלה כמחליף במחצית השנייה, אולם הותיר את בני יהודה בעשרה שחקנים אחרי שכל החילופים הושלמו. הצוות הרפואי של בני יהודה מעריך שמדובר במתיחה, אך השחקן יעבור מחר בדיקת MRI כדי לדעת מה מצבו.

גם אמיר עגייב הצטרף לרשימת הפצועים של ניסן יחזקאל, והוא הוחלף בדקה ה-42. בצד של המפסידה, אשדוד אכזבה דווקא אחרי ה-0:1 מול מכבי חיפה במחזור האחרון.

עוד בנושא:

בני יהודה העפילה לחצי גמר גביע המדינה

מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל. ברני ארדוב
מודאג בגלל חזיזה. ניסן יחזקאל/ברני ארדוב

ניסן יחזקאל סיפר בסיום: "ההעפלה לחצי הגמר היא דובדבן, אבל המטרה שלנו היא להישאר בליגה. עלינו כבר במשחק הראשון, אני שמח על ההעפלה אבל יותר ישמח אותי להישאר בליגה. הפציעה של דולב חזיזה הרסה לי את כל החגיגה, דווקא אחרי שמונה חודשים של היעדרות. אני מקווה שזה לא קשור לרצועה הצולבת, ליבי נקרע והלב שלי נמצא איתו".

על היחסים עם יצחק שום: "אל תצפו ממני לדבר איתי על מה שהיה בפגישה עם הבעלים ושום. אני ושום הבנו שבני יהודה מעל הכל, שמנו את כל חילוקי הדעות בצד. בחודש וחצי הראשון הוכחנו שאפשר לשים בצד את המחלוקות ולנהל את הקבוצה בצורה טובה. אני קובע את ההרכב, אני מחליט על החילופים והכל בשיתוף פעולה עם שום. הנוכחות שלו לא מפריעה לי על הספסל".

"השער של טל כחילה", אמר פדרו גלבאן: "רציתי את השער, אבל טל אמר לי שזה שלו. שלטנו במשחק מול מ.ס. אשדוד, אני שמח וכולנו מאושרים. אני מודאג בגלל מה שקרה לדולב, הוא סובל ואני מקווה שזה יסתדר. בני יהודה צריכים את כולם, אין להם תלות בי או בשחקן כזה או אחר. היה לי מזל במועדון הזה, אני לא רוצה לדבר על עצמי. הדבר החשוב ביותר בשבילי היא הקבוצה".

גלבאן הוסיף: "הציעו לי הצעה מסין, שקלתי את זה כי אני לקראת סיום הקריירה. בבני יהודה רצו אותי כאן, ואני מאמין שנישאר בליגה. אעשה את המיטב שלי כדי שנשרוד בליגת העל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עוזר מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט. ברני ארדוב
המסקנות בדרך. רוני אוואט/ברני ארדוב

בצד של המפסידה סיפר רוני אוואט: "המחצית השנייה היא נורה אדומה עבורנו. רצינו וציפינו למשהו אחר, אבל זה לא בא לידי ביטוי במשחק. נסיק את המסקנות ומהר, יש לנו משחק קשה בעוד ארבעה ימים. הגביע הסתיים, אני מברך את בני יהודה כי הם עלו בצדק".

עוזר מאמן מ.ס. אשדוד הוסיף: "היינו צריכים לשפר את העמידה הטקטית, החזרה לעמדות. היו לו מספר אילוצים, זה השפיע על רמת המשחק שלנו. אני בטוח שההכנה שלנו לקראת הפועל באר שבע תהיה טובה יותר. ברור שבאר שבע היא פייבוריטית, אבל הוכחנו שאפשר לעשות דברים יפים בבית שלנו. אנחנו רוצים לצבור נקודות לפני הקרבות בפלייאוף התחתון. אני מקווה שנהיה מוכנים יותר ונשיג תוצאה טובה יותר. אני מחוייב למועדון, גדלתי כאן ואני רוצה לסייע למועדון. אני אהיה כאן בשביל מ.ס. אשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully