וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים: הייסטר בספק, קלטינס יפתח

הקבוצה מהבירה תנסה לשמור על ה-0:2 מהמשחק הראשון ולהעפיל לחצי גמר הגביע (רביעי, 19:45, 5 לייב), דילמוני צפוי לפתוח במקום הגרמני. אלקיים, ניצן וקריאף ישובו מהשעיה מנגד ויפתחו

רבע גמר, משחק 2מחצית01/03/2017
עירוני קרית שמונה
    0
      בית"ר ירושלים
      חן עזרא בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      יחזור להרכב. עזרא/ברני ארדוב

      עירוני קרית שמונה:

      למרות פיגור 2:0 מהמשחק הראשון בטדי, בעירוני קרית שמונה מאמינים שהם יכולים להפתיע מחר ולעבור שלב במסגרת גביע המדינה. תומר קשטן עשה אסיפה ודווקא עודד את השחקנים למרות התקופה הלא טובה. "ראיתי את ההשקעה שלכם נגד אשקלון. נכון שלא ניצחנו אבל אני מאמין שהשקעה כזו תביא תוצאות", אמר המאמן לחניכיו. עודד אלקיים, איתמר ניצן ואופיר קריאף יחזרו מהשעיה בשל צהובים וצפויים לפתוח בהרכב. דין מימוני, שהיה חולה במהלך הימים האחרונים, ערך היום אימון עם הקבוצה ועשוי להיות בסגל אך בכל מקרה לא יפתח בהרכב. בחלק הקדמי קשטן מתלבט האם להכליל את אחמד עאבד בהרכב או לפתוח עם ארבעה קשרים.

      בית"ר ירושלים:

      בית"ר ירושלים כבר שכחה את הניצחון 0:2 על בני סכנין והחלה בהכנות לגומלין רבע גמר הגביע. בצוות המקצועי מכינים את השחקנים למשחק קשה מאוד ולוקחים בחשבון שקרית שמונה תהמר על כל הקופה במטרה לעשות מהפך. בנוגע להרכב הקבוצה, נכון לאתמול בערב מרסל הייסטר עדיין סובל מכאבים אחרי שקיבל רגל עץ והסיכויים שיהיה כשיר נמוכים. במקרה כזה חן דילמוני צפוי להחליפו. מעבר לכך נראה כי דוד קלטינס יחליף את אריק סאבו המוצהב ואילו חן עזרא צפוי לחזור להרכב על חשבונו של ישראל זגורי.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: קרית שמונה
      קהל: 3100

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully