וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו בראון חתם על חוזה עתק בפיטסבורג סטילרס, אדריאן פיטרסון יהפוך לשחקן חופשי

28.2.2017 / 14:17

התופס הנהדר יישאר בעיר הפלדה עד 2021 תמורת 68 מיליון דולר, שיהפכו אותו לשחקן המרוויח ביותר בליגה בעמדה שלו. הווייקינגס ויתרו על הרץ האחורי שלהם. אריק ברי יהפוך לסייפטי הכי מרוויח בליגה, וושינגטון שמה תג פרנצ'ייז על קירק קאזינס

אנטוניו בראון פיטסבורג סטילרס. AP
לא הולך לשום מקום. בראון/AP

אנטוניו בראון חתם הלילה (בין שני לשלישי) על חוזה עתק מול פיטסבורג והוא יישאר במדי הסטילרס בארבע השנים הקרובות תמורת 68 מיליון דולר. בראון יקבל במסגרת החוזה החדש 17 מיליון דולר לעונה, מה שיהפוך אותו לתופס המרוויח ביותר בליגה.

"סטילרס לכל החיים", צייץ בראון לאחר החתימה מול הקבוצה. החוזה החדש שם קץ לשמועות על עזיבה אפשרית וישאיר את התופס הנהדר בעיר הפלדה לכל הפחות עד 2021. במסגרת העסקה, הוא קיבל 19 מיליון דולר כמענק חתימה.

* מינסוטה הודיעה כי לא תממש את האופציה על אדריאן פיטרסון לעונה הקרובה. הרץ האחורי שכיכב במדי הווייקינגס לאורך כל הקריירה יהפוך לשחקן חופשי ב-9 במרץ.

* עונת ה"תיוגים" החלה כאשר ניו יורק ג'איינטס שמה את תג הפרנצ'ייז שלה על כוכב ההגנה ג'ייסון פייר פול, שחזר מהפציעה הביזארית בידו וסיפק עונה מוצלחת יחסית.

* וושינגטון שמה את תג הפרנצ'ייז שלה על הקוורטרבק קירק קאזינס, שיישאר בבירה לפחות לעוד שנה.

* תיוגים נוספים: ליביון בל בפיטסבורג, קוואן שורט בקרוליינה, צ'נדלר ג'ונס באריזונה, מלווין אינגרם בלוס אנג'לס צ'ארג'רס.

* אריק ברי עומד לחתום על חוזה לשש שנים תמורת 78 מיליון דולר עם קנזס סיטי, שתהפוך אותו לסייפטי הכי מרוויח בליגה. הצ'יפס משחררים את הרץ האחורי ג'מאל צ'ארלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully