וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ שוחח עם ניר קלינגר: "מצפה שנעלה לחצי הגמר"

28.2.2017 / 14:01

אחרי הביקורת של בעלי הפועל חיפה, דני גולן יערוך רוטציה לקראת רבע גמר גביע המדינה (רביעי, 19:00 ספורט 5). סזאר, פלקושצ'נקו ולאלה צפויים לפתוח. ברמת גן חולמים על עוד הפתעה

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
יגיע לחצי הגמר? כץ/אדריאן הרבשטיין

רגע לפני הגומלין מול הפועל רמת גן (רביעי, 19:00 ספורט 5) ברבע גמר גביע המדינה (1:1 במשחק הראשון) בעלי הפועל חיפה יואב כץ שוחח עם המנג'ר ניר קלינגר בעקבות המצב אליו נקלעה הקבוצה. כץ אינו מרוצה מהעובדה שהקבוצה לא תשחק ככל הנראה בפלייאוף העליון. במהלך השיחה, שעל פי גורמים במועדון עלתה לטונים גבוהים, כץ הביע את מורת רוחו מהמצב ואמר: "אני לא מרוצה ממה שקורה. אני מצפה שנעלה לחצי הגמר". "נכון שיואב מאוכזב, ובצדק. השיחות איתו תמיד אמוציונאליות אחרי הפסדים. צריך לדעת להפנים את הביקורת ולהמשיך הלאה", אמרו בקבוצה. כץ מצפה מהמאמן דני גולן להוביל את הקבוצה לחצי הגמר. "אני עדיין מאמין בקבוצה. אפשר להעפיל לשלבים הבאים בגביע, ויש לנו סיכוי, אם כי נמוך, להגיע עדיין לפלייאוף העליון", אמר כץ. כזכור, הבעלים ביקר את הצוות המקצועי, כשאמר ש"הקבוצה סובלת מבעיות טקטיות".

לקראת המשחק, גולן שוקל לעשות שינוי בחלק ההתקפי. מהראן לאלה עשוי לחזור ל-11 במקום שלומי ארבייטמן. לירן סרדל לא ימשיך בהרכב ויחמיץ גם את המשחק מול עירוני קרית שמונה במחזור הקרוב בשל חמישה צהובים. ז'וליו סזאר ומקסים פלקושצ'נקו צפויים לפתוח.

הפועל רמת גן, שעסוקה בקרבות העלייה לליגת העל, יודעת שאם לא תספוג במשחק הזה היא תעפיל לשלב הבא. בקבוצה קיימת אכזבה רבה מהתיקו הביתי מול מכבי שעריים בליגה, אבל מחזיקת הגביע מ-2002/3 ו-2012/13, תנסה להמשיך את המסורת ולהעפיל שוב לשלבים הגבוהים של המפעל. הקבוצה של ליאור זדה אמנם העבירה בינואר את מוטי ברשצקי ומייקל סיטון להפועל תל אביב, אבל צירפה מספר שחקנים חשובים בחלון, בניהם ניראל מחפוד ועוז פרץ ממכבי פתח תקוה.

לירן כהן שחקן הפועל רמת גן. לירון מולדובן
גם הוא משחק שם. לירן כהן/לירון מולדובן

הרכב משוער, הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן; דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פיניירו, שמואל שיימן; דור פרץ, ז'וליו סזאר, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, עדן בן בסט; מהראן לאלה.

הרכב משוער, הפועל רמת גן: אלדר פשחצקי, טסלר ירויאן, דודי תירם, ישראל ראש, אסף כהן; יוסי מקונן, עידו שרון, עדי תמיר; עוז פרץ, דייגו סאליס, ניראל מחפוד (ניר שרון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully