וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הבורר דחה את בקשתו של אדי גוטליב, שיחזור לסגל

ניצחון להנהלת הפועל תל אביב: הדרישה של גוטליב להשתחרר נדחתה, הבלם יידרש לשוב לאימונים ואף חויב לשלם את שכר הטרחה של עורכי הדין. סעיף השחרור שלו לא שונה. בקבוצה מאמינים: אביחי ידין יחזור לתחילת הפלייאוף

ברני ארדוב

ניצחון להפועל תל אביב בבוררות מול אדי גוטליב. הבורר עמיאל תגר דחה היום (שלישי) בצהריים את בקשתו של הבלם, שדרש שחרור מיידי מהקבוצה. כזכור, מאז שהבעלים החדשים של הפועל תל אביב רכשו את הקבוצה, הבלם החרים את האימונים, לא נעתר לבקשות של הפועל להידברות, והצדדים כאמור נפגשו בבוררות.

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
נשאר אדום. גוטליב/יוסי ציפקיס

על פי ההחלטה, גוטליב אמור לחזור לסגל הקבוצה. הבורר חייב את גוטליב בשכר טרחה של עורכי הדין. הבוררות של גוטליב היא מול קבוצת הבעלים החדשה של המועדון ולא מול הראל אחזקות שהתפרקה. כזכור, גוטליב ביקש להשתחרר מהפועל תל אביב, בטענה שהיא הפרה עמו הסכם.

עורך הדין של גוטליב טען כי אין בחוזהו סעיף יציאה, זאת בניגוד לדברי הפועל תל אביב, שם נטען כי תג המחיר של השחקן עומד על 3.1 מיליון יורו. לטענת הצד של גוטליב, בית המשפט העליון קבע לפני כמה שנים שאי אפשר לקיים חוזה בכוח ואם אין סעיף יציאה והחוזה לא מקובל על אחד הצדדים, לא ניתן לכפות אותו.

גוטליב טען שקבוצה רוסית מעוניינת בו, אבל בהפועל טענו שלא קיבלו שום הצעה רשמית. סעיף השחרור שלו לא שונה.

עוד בהפועל תל אביב: אביחי ידין יעבור היום בדיקת אורתורסקופיה בברכו. בהפועל מקווים שהקשר יהיה כשיר כבר למחזור הראשון של הפלייאוף התחתון וייעדר כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully