וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר רק הגמר הגדול: צפו בחצי גמר טורניר הפוקר של ישראל בוואלה!

וואלה! NEWS בחסות סינגלטון

28.2.2017 / 11:49

ב-1 במרץ זה קורה: גמר טורניר הפוקר של ישראל בוואלה! יוצא לדרך. בינתיים תוכלו לראות איזה דרמות היו בחצי הגמר, מה פפי תורג'מן אומר על הקאמבק שלו, מי המקצוען שעף כבר בהתחלה ומיהם שמונת המתמודדים מתוך ה-32 ששיחקו אשר עלו לגמר הגדול בו ישתתף אלי אלעזרא האגדי

צילום מסך

חצי גמר טורניר הפוקר של ישראל בוואלה! היה מותח במיוחד. רק שמונה שחקנים זכו בכרטיס לגמר הגדול, שם ישחקו לצד אלי אלעזרא האגדי, כנראה שחקן הפוקר הטוב ביותר שיצא מארצנו הקטנטונת, שיכבד אותנו בנוכחותו במעמד הקובע.

32 שחקנים עלו לטורניר חצי הגמר, אותו אירחה האקדמיה לפוקר: שמונה מפורסמים ששיחקו בשולחן משלהם; שמונה מקצוענים, משחקני הפוקר הבכירים ביותר בישראל ששיחקו בשולחן "המקצוענים"; ועוד 16 חובבנים ששיחקו בשני שולחנו והדרך שלהם לחצי גמר עברה בחידון הפוקר הגדול, שבו ענו על כמה שיותר שאלות ובזמן הקצר ביותר. הם אמנם נחשבים לחובבנים, אך למעשה הם הגיעו לטורניר אחרי שענו טוב יותר מכלל 9,000 האנשים שהשתתפו בחידון.

שולחן המפורסמים היה מותח במיוחד וזאת מפני שפפי תורג'מן שחזר "מהמוות" שלוש פעמים, הצליח לזכות בכרטיס לשולחן הגמר. שחר בר דוד, מנכ"ל "שרוטונים", שלט לאורך כל המשחק כך שלא הייתה הפתעה בכך שניצח את השולחן ביחד עם תורג'מן.

גם בשולחן המקצוענים נרשמה הפתעה בכך שקסיאס, אולי השחקן המוכר ביותר בארץ, עף מהשולחן די במהרה והשאיר את שאר המשתתפים המומים.

שולחנות החובבנים נתנו פייט רציני כדי להמשיך גם לשולחן הגמר, אחרי המסע שעשו כדי להגיע לחצי הגמר. רובם שיחקו מאוד שקול ומחושב ולא הראו סימנים של פזיזות. את כולם עניין מאוד לפגוש את אלי אלעזרא בשולחן הגמר הגדול. בסופו של משחק מורט עצבים, ארבעה מתמודדים הגיעו לשולחן הגמר.

כולכם מוזמנים לצפות בגמר הגדול שייערך ב-1 במרץ בשעה 20:00 בשידור חי ובלעדי בוואלה! NEWS, ותוכלו לראות מי יהיה אלוף טורניר הפוקר של ישראל בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully