וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו יונס נזף בשחקני סכנין במחצית: "אתם צריכים להתבייש"

27.2.2017 / 7:19

יו"ר האדומים נכנס לחדר ההלבשה במחצית מול בית"ר ירושלים וצעק על השחקנים, שהעידו: "הוא היה עצבני ורתח על איך שנראינו". בקבוצה הודו: "אם נפספס את הפלייאוף העליון, זה יהיה כישלון"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יוסי ציפקיס

לא שקט בבני סכנין. יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס זעם אתמול (ראשון) על שחקני הקבוצה במחצית נגד בית"ר ירושלים, במשחק בו הפסידה סכנין 2:0. אבו יונס הטיח בהם האשמות על היכולת שהציגו. אבו יונס נכנס לחדר ההלבשה במחצית, טרק את הדלת וצעק: "תתעוררו, אתם צריכים להסתכל על איך אתם משחקים ולהתבייש. כדאי שתתעוררו". הקבוצה תעמוד לדין לאחר שבדו"ח השופט צוין כי אוהדיה התפרעו במהלך המשחק.

עוד בנושא:
בני סכנין הפסידה 2:0 לבית"ר ירושלים
צפו בחגיגות הניצחון של שחקני בית"ר
ציוני המשחק ונבחרת המחזור בליגת העל

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עצבני. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

"אבו יונס היה עצבני מאוד", העיד אחד השחקנים, "הוא רתח על איך ששיחקנו. אין ספק שהפסד לבית"ר מוציא משלווה אנשים במערכת, אבל אם להודות על האמת, זו הייתה המחצית הגרועה ביותר שלנו העונה". גם בסיום המשחק אנשי סכנין היו עצבניים מאוד לאור ההפסד והיכולת שהציגה הקבוצה.

המאמן יוסי אבוקסיס גונן על השחקנים בסיום, אך בקרב השחקנים הייתה ביקורת עצמית רבה. "נכון שזה רק משחק אחד, אבל אם נפספס את הפלייאוף העליון זה יהיה מחדל ענק", קבע אחד משחקני הקבוצה, "נכון שאף אחד לא ציפה שנהיה עונה שנייה ברציפות בפלייאוף העליון, אבל עם כל הפער שצברנו, יהיה כישלון לא להגיע לשם. יש לנו משחקים שאנחנו יכולים לנצח, אבל אם נשחק כמו ששיחקנו נגד בית"ר, יהיה לנו קשה להוציא נקודות".

למרות האכזבה, בסכנין מנסים שלא להיכנס למרה שחורה ומוצאים נחמה בכך שהתוצאות בסוף השבוע הותירו את הקבוצה בעמדה מצויינת להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. "הכול עדיין תלוי בנו", אמר גורם בהנהלה, "אם היו אומרים לנו ששני מחזורים לסיום העונה נהיה במקום החמישי ועם שלוש נקודות יותר מהמקום השביעי, אז היינו חוטפים את זה. נצטרך לשים את המשחק מאחורנו ובמשחק הבא להשיג ניצחון שכנראה יבטיח לנו את המקום בפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully