וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין יעבור ניתוח וייעדר כחודש: "מקווה לחזור כמה שיותר מהר"

אחרי ה-0:0 מול רעננה, קפטן הפועל תל אביב הודיע שהוא לא הצליח להתגבר על הפציעה שלו: "כואב לי מאוד שאני לא יכול לעזור לחברים שלי". אוהדי הקבוצה התקוטטו עם סדרנים וירקו לעברם, קורצקי: "מתוסכל"

צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב נחלה הערב עוד אכזבה כשסיימה ב-0:0 מול הפועל רעננה, אבל האכזבה הגדולה יותר הגיעה לאחר המשחק כשהתבשרה שהיא תצטרך להסתדר בתקופה הקרובה ללא הקפטן שלה אביחי ידין. ידין פרסם הודעה בחשבון האינסטגרם שלו ואישר כי הוא ייאלץ לעבור ניתוח קטן שישבית אותו בשבועות הקרובים.

"ניסיתי כל השבוע לטפל בעצמי כדי לשחק ולמרות טיפולים וזריקות לא הצלחתי לשחק גם היום ואני נאלץ להיכנס לניתוח קטן שישבית אותי בשבועות הקרובים. כואב לי מאוד שאני לא יכול לעזור לחברים שלי על המגרש ומקווה לחזור כמה שיותר מהר. לשמחתי יש גם משחק נבחרת באמצע כך שאני מקווה להפסיד מינימום משחקים ולעזור לקבוצה שלי במאבקי ההשרדות שלנו. תמשיכו לבוא ולתמוך בנו, אתם השחקן ה 12 שלנו. שבוע טוב ורק בריאות לכולם". כך פרסם ידין בחשבון הפרטי שלו.

לאחר המשחק פרצה מהומה לא קטנה ביציעים. אוהדי הפועל תל אביב התעמתו במשך דקות ארוכות עם הסדרנים במקום, ירקו עליהם והתקוטטו עמם. למרות הכול, לא היו עצורים באירוע הזה. היה גם משחק, בו שתי הקבוצות נפרדו ב-0:0 די חלש, בו שמעון אבוחצירה החמיץ פנדל.

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי אמר בסיום: "אני מתוסכל מאוד. רצינו לנצח, עלינו בצורה התקפית. לא הלך היום ואנחנו לא יכולים לבוא ולשבור את הכלים אחרי כל משחק. אנחנו לא כבשנו היום, רצינו לכבוש. יש לנו הרבה פצועים ושחקנים שלא מצליחים להתאושש מפציעות, זה מקשה עלינו. מי ששיחק, נתן הכול. אנחנו צריכים להסתכל קדימה, אין לנו ברירה. השחקנים עשו הכול, רצו, השתדלו. רעננה הקשתה עלינו מאוד והחמיצה גם. אנחנו צריכים להיות יותר טובים. כשבאתי לפה ידענו שהמינוס תשע הוא לא משהו שקל לסגור אותו. בשני המשחקים האחרונים הולך יותר קשה".

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס: "אני מאוכזב, כמעט הובלנו כמו שרצינו, הגענו למצבים שרצינו להגיע אליהם. במשחקים כאלה אתה עוד יכול להפסיד באיזה מצב נייח. אני לא חושב שהם הגיעו לאיזה מצב שאני זוכר. היה משחק קשה, נלחמנו, חיכינו בסבלנות למצבים שלנו. יכולנו לתפוס אותם במתפרצות. אנחנו שואפים גבוה. במועדון כמו הפועל רעננה כשדברים משתבשים, אתה עלול להיות למטה. אנחנו שמחים שאנחנו באמצע עם קריצה למעלה. אם היינו מנצחים היום, היה עוד סיכוי להתגנב לפלייאוף העליון, אבל אם אנחנו במצב שבו אנחנו לא נלחמים בכלל במאבקי תחתית, זה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully