וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלסן ושחר ייפגשו שוב. מה גרם למתיחות בין הנורבגי למולנסטיין?

23.2.2017 / 9:29

המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה עדיין בדרך החוצה לאחר שדרש משחר פיתרון לניהול העסק המשפחתי. מתברר כי סיכום עם שחקן נבחרת שבדיה, עליו הטיל ההולנדי וטו וגרם לפיצוץ העסקה, הוביל למתיחות. ורמוט לא כשיר לאשדוד

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר, המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן קרלסן. ברני ארדוב
מחפשים פיתרונות. שחר וקרלסן/ברני ארדוב

למרות הפגישה וההודעה שסיפקה אתמול (רביעי) לתקשורת בעניין טור כריסטיאן קרלסן, מכבי חיפה עדיין משערת שהמנהל הספורטיבי יעזוב בתום העונה. כפי שפורסם ביום שלישי האחרון בוואלה! ספורט, קרלסן צפוי לעזוב את הירוקים אבל זה יקרה רק לאחר פגישה מסודרת, בארבע עיניים, עם נשיא המועדון יעקב שחר. כזכור, הבעיה העיקרית של קרלסן, כפי שהציג אותה בפני הבעלים, קשורה להחלטתו לנהל עסק משפחתי של אביו בנורבגיה. קרלסן כבר הבהיר שיהיה מוכן להישאר רק אם יימצא לו פתרון לניהול העסק במקביל לעבודתו, מה שלא נראה כאפשרות ריאלית כרגע.

גורם במכבי חיפה סיפר אתמול כי במועדון לא אהבו את הפרסומים בעניין ונראה כי זו הסיבה שבחרו לא לעלות את הנושא, לפחות מצידם, במהלך השיחה אתמול עם שחר ומור. בנוסף, במועדון היה מי ששיער שקרלסן מיצה את עצמו בתפקיד ובכל מקרה אינו מעוניין להישאר. הפגישה בין השלושה אמש עסקה בעיקר בענייני המשחק מול אשדוד ונושאים נוספים הקשורים לצוות המקצועי. עתידו של קרלסן במועדון עלה על הפרק רק בחלק קטן יחסית של השיחה והאחרון, שאמור לטוס לחו"ל בימים הקרובים, אמור לקיים את הפגישה המכרעת עם שחר בעוד כעשרה ימים עד שבועיים.

עוד בנושא

שחר נפגש עם קרלסן. מכבי חיפה: "במועד המתאים נודיע על ההחלטה"

שחקן נבחרת שבדיה ויקטור קלאסון. GettyImages
גרם לבעיות במכבי חיפה. קלאסון/GettyImages

בחיפה הבהירו אתמול כי קרלסן היה שותף מלא להחלטה לפטר את מולנסטיין ולהביא במקומו מאמן ישראלי. מתברר כי אחד הנושאים שגרם למתיחות מסוימת בין קרלסן למולנסטיין, לקראת סיום תפקידו, היה השקעה בשחקן נבחרת שבדיה, ויקטור קלאסון (25). השחקן כבר סיכם את תנאיו במועדון ואילו רנה מולנסטיין הטיל וטו על העסקה, מה שגרם לכעס רב. ראוי לציין כי קרלסן לא תמך בפיטורי מולנסטיין מיד לאחר המשחק אולם מאוחר יותר שינה את דעתו בעניין. "חיפה סיכמה את העברתו של שחקן אלפסבורג תמורת 1.4 מיליון יורו. השחקן סיכם עם קרלסן על הגעתו, אולם אז מולנסטיין הודיע כי הוא לא מעוניין בו וקרלסן כעס על כך מאוד. הוא אמר שזה יכל להיות אחד השחקנים הטובים שנחתו בישראל. זה גרם לסערה גדולה", סיפר גורם הבקיא בפרטים.

יממה לאחר שאניס אלושי חתם במכבי חיפה ומכסת הזרים הושלמה, קלאסון, שמשחק בעמדה קדמית יותר, חתם בקרסנודאר הרוסית תמורת 2 מיליון יורו. בשבוע שעבר כבש שער ניצחון מול פנרבחצ'ה, שהעלה אתמול לאחר הגומלין (1:1) את קבוצתו לשמינית גמר הליגה האירופית. "אין ספק שאם מולנסטיין לא היה בקבוצה העסקה הייתה מתבצעת", סיפר אותו גורם. בחיפה יש מי שמעריך כי זאת אחת הסיבות שהובילו את קרלסן להצטרף להחלטה להיפרד מהמאמן. עם זאת, יש לציין כי לא הסיפור הזה לבדו הוא שגרם לפיטוריו.

ללא קשר להערכה לפיה קרלסן יעזוב בקרוב, בחיפה מקווים שהזרים בקבוצה ייכנסו לכושר משחק. ההערכה היא שמארק ואליינטה יעזוב בשל רצונה של חיפה להסיט את גארי קגלמאכר לעמדת הבלם ולהתחזק בדור אלו, או במגן ימני בכיר אחר. בנוגע למשחק בשבת, נראה כי גיא לוזון יערוך שינוי אחד בלבד בהרכב. בנוסף לעומר דמארי ולוואליינטה שייעדרו בשל פציעות, התברר כי גם גילי ורמוט לא התאמן ולא יהיה כשיר למשחק מול מ.ס אשדוד. בשלב זה פיטים עזמי עדיין לא מוכן ל-90 דקות ולכן לא בטוח שהוא זה שיחליף אותו. אניס אלושי נמצא בתמונת ההרכב. איסמעיל ריאן ימשיך להיכלל גם הוא בסגל הקבוצה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully