וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במירי רגב מנופפת בדגל ישראל במשחקה של נהריה: "עיצבנו אותם"

משה שטיינמץ, שליחנו לטורקיה

22.2.2017 / 18:29

שרת הספורט, שנמצאת במשחק של הצפוניים מול גזיאנטפספור, הכעיסה את האוהדים המקומיים שהגיבו בקריאות "פאק ישראל". רגב: "ספורט מחבר בין עמים ואנשים, אנחנו גאים במדינה שלנו"

צילום: ברני ארדוב

אחרי שכוחות הביטחון בישראל אישרו את יציאת הקבוצה למשחק, עירוני נהריה מתארחת בשעה זו אצל גזיאנטפספור הטורקית במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. שרת הספורט, מירי רגב, הצטרפה לנסיעה בעקבות הודעת הטורקים שהם מאשרים ליווי עם נשק רק לאורחים בדרגת שר ומעלה.

עם פתיחת המשחק, רגב תפסה את מקומה בין הצופים באולם ואף נופפה בהפגנתיות בדגל ישראל ביציע. האוהדים הטורקים לא אהבו זאת והגיבו בשריקות בוז ובקריאות: "טורקיה, טורקיה", ו"פאק ישראל". "המשחק הזה הוא ספורט", אמרה השרה, "ספורט מחבר בין עמים ואנשים. עיצבנו אותם עם הדגל, אבל אנחנו גאים במדינה שלנו. אל-אל ישראל".

לפני ההמראה אמרה: "אני מאוד שמחה להיות כאן, לחזק את עירוני נהריה, היום כולנו עירוני נהריה. היו הרבה אתגרים לקראת הנסיעה ואני שמחה שהצלחנו להתגבר עליהם. אני רוצה להודות לממשל הטורקי על שיתוף הפעולה וההבנה, לכוחות הביטחון, לראש הממשלה, למשרד החוץ וכמובן למנכ"ל המשרד שלי יוסי שרעבי, שהובילו מתווה שייתן פיתרון. לי חשוב להגיד דבר אחד: שהשחקנים יהיו רגועים ומרוכזים במה שהם יודעים לעשות הכי טוב".

שרת הספורט מירי רגב במשחק של עירוני נהריה. ברני ארדוב
מירי רגב עם הדגל ביציע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully