וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב ההרחקה במשחק הבכורה באשדוד: בן שמעון הושעה מארבעה משחקים

22.2.2017 / 17:54

ההרחקה מול בני סכנין, במהלכה על פי טענת הקוון כינה אותו המאמן "אפס", עלתה לבן שמעון ביוקר והוא יחזור לעמוד על הקווים רק בתחילת הפלייאוף. הפועל תל אביב ספגה קנס של 7,500 שקל

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד (משמאל) עם השופט מנשה משיח. לירון מולדובן
פתיחה צולעת לקדנציה. בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד, רן בן שמעון, ספג הערב (רביעי) עונש כבד מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל והורחק לארבעה משחקים בפועל, לצד קנס של 4,000 ש"ח, זאת בעקבות הרחקתו במשחק הבכורה שלו כמאמן הקבוצה מעיר הנמל, שהסתיים ב-1:1 ביתי מול בני סכנין.

בפסק הדין שלו כתב הדיין ישראל שמעוני: "אני מרשיע את הנאשם בהעלבת שופט בגין אמירת המילה אפס לעבר הקוון ובשים לב לכך שלאורך השנים זו הרשעה עשירית (!) שלו בעבירה זו".

עוד הוסיף שמעוני: "אבקש להתייחס להתנהלות חמורה לכאורה שעלתה במהלך גביית גרסת הנאשם: הלה ביוזמתו הודיע כי לאחר שנודע לו תוכן הדו"ח המקורי של השופט הוא הרים טלפון לקוון ושוב תישאל אותו בנוגע למה ששמע/לא-שמע במהלך המשחק. התנהלות לכאורית זו נכנסת לקטגוריה של שיבוש הליכי משפט, ואם אנו רוצים ראיה טובה לכך הרי הביאה בפנינו הנאשם עת העלה סבורה כי אף הדו"ח המאוחר הינו תולדה של פנייה זו. לפיכך אני מורה לתובע לבחון ולשקול משמעות פנייה זו של הנאשם אל שופט המשחק בנוגע לתוכן הדו"ח והשלכותיה המשמעתיות".

בן שמעון יחמיץ את משחקי החוץ מול מכבי חיפה בליגה, מול בני יהודה בגביע, מול הפועל באר שבע בליגה ומול מכבי פתח תקוה בליגה.

גם הפועל תל אביב הגיעה לבית הדין, ויצאה משם עם קנס של 7,500 שקל בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני, שהשליכו חפצים לתחומי המגרש. זו ההרשעה השלישית ההעונה של הפועל תל אביב בשל התנהגות אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully