וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש - הפועל באר שבע: ברדה יפתח, בכר ימשיך עם 3 בלמים?

האלופה תנסה להפתיע בטורקיה (ה', 20:00, ספ' 5) ולהעפיל לשמינית גמר הליגה האירופית למרות ההפסד הביתי 3:1. גורש ותורג'מן יחזרו, בוזגלו ינוח? בכר: "לא חושב קדימה, רוצים לנצח"

1/16 הגמר - הגומליןמחצית23/02/2017
בשיקטאש
    0
      הפועל באר שבע

        אחרי ניצחון החוץ 1:3 במשחק הראשון בבאר שבע, תנסה מחר (חמישי, 20:00, ספורט 5 ו-HD) בשיקטאש להשלים את העפלתה לשמינית גמר הליגה האירופית, כאשר תארח את הפועל באר שבע. האלופה הישראלית, שחולמת על מהפך מדהים, נחתה היום בטורקיה תחת אבטחה כבדה.

        הפועל באר שבע סיימה את האימון המסכם, כאשר השחקנים מקווים לחולל סנסציה. למרות היכולת הטובה בליגה, גיא חיימוב יירד לספסל ודודו גורש יהיה זה שיפתח בין הקורות. גם בעמדת המגן השמאלי ייערך שינוי לעומת ההרכב שפתח מול הפועל חיפה, כשבן תורג'מן ישוב להרכב ומיהאי קורהוט יקבל מנוחה וצפוי להיות על הספסל. בכר לא תרגל הרכב, אך נראה שהוא מתלבט אם לפתוח שוב במערך של שלושה בלמים או לשחק עם רביעייה אחורית כפי שהוא נוהג בליגה. אם בכר יפתח עם שלושה בלמים, אובידיו הובאן צפוי להיות בהרכב, כשמאור בוזגלו או מאור מליקסון יישבו על הספסל. בקבוצה שוקלים בכל מקרה לתת לבוזגלו מנוחה לקראת המאבקים בליגה, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית. בחוד צפוי לפתוח אליניב ברדה.

        עוד בנושא:

        עשרות שוטרים חמושים, אבטחה צמודה: באר שבע נחתה בטורקיה

        שחקני הפועל באר שבע אליניב ברדה, שיר צדק. למה וייס, מערכת וואלה!
        אליניב ברדה באימון המסכם/מערכת וואלה!, למה וייס

        אל מסיבת העיתונאים לקראת המשחק הגיעו ברק בכר ובן שהר. בכר אמר: "יש לבשיקטאש סגל כל כך רחב זה לא משנה באיזה הרכב היא תעלה. פה בבית הם לא ירצו להפסיד. אנחנו מתייחסים אל המשחק הזה כמו המשחק הראשון". בכר, שאביו נולד בטורקיה, נשאל האם ניצל את הזמן כדי לעשות טיול שורשים קצר וענה: "הייתי רוצה לעשות פה טיול שורשים, אבל לא נותנים לי לצאת פה מהמלון".

        על משחק הליגה שיגיע לאחר בשיקטאש אמר המאמן: "אין שום שיקול קדימה, כל השיקולים שלי הם בנוגע למחר. אני מקווה שזה לא המשחק האחרון שלנו באירופה. נעלה עם הרכב חזק כדי לעשות משחק טוב".

        חלוץ באר שבע בן שהר: "יהיה לנו משחק קשה מאוד, אבל אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח. אם יש שחקנים שהחלום שלהם הוא לשחק באירופה, אז זו יכולה להיות הזדמנות להותיר רושם טוב. אנחנו רוצים להמשיך במסע מעבר למשחק מחר. אני כשחקן רוצה להתרכז רק במשחק מחר וזה מה ששחקנים אחרים צריכים לעשות".

        הצעה שאסור לפספס

        תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

        לכתבה המלאה
        ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
        מוכן למשימה הקשה. ברק בכר/ברני ארדוב

        בשיקטאש תבצע כמה שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בטרנר, כשהראש כבר בדרבי מול גלאטסראיי ביום שני. אנדראס בק, אדריאנו והחלוץ ונסן אבובקאר, שנעדרו מהמשחק הראשון בגלל הרחקה, צפויים לפתוח, בניגוד לריקרדו קווארסמה ומאטיי מיטרוביץ' שיקבלו מנוחה ולא יהיו בסגל.

        במסיבת העיתונאים של המארחים לקראת המשחק אמר המאמן שנול גונש: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, כי זה חשוב לנקודות הדירוג עבור המדינה לשנים הבאות. אני אומר לשחקנים שלי להיות ערניים כל הזמן ולא להיות שאננים. אנחנו עושים עבודה טובה מאוד וצריכים לנצח את המשחק הזה. לריקרדו קווארסמה אין פציעה רצינית, אבל הוא לא יתלבש מחר וגם מיטרוביץ' לא. הקהל שלנו הוא מדהים, האוהדים נותנים לנו תמיכה בכל משחק והם תמיד מאוד יצירתיים".

        נג'יפ אויסל הוסיף: "במשחק הראשון השגנו מקדמה לקראת הגומלין. אנחנו חייבים להיות ממושמעים גם במשחק הגומלין, כדי להשיג את התוצאה שאנחנו רוצים. המטרה שלנו היא ללכת עד הסוף במפעל הזה".

        על היכולת האישית אמר: "אני מנסה להוכיח למאמן שאני תמיד מוכן להזדמנות שאני מקבל ולהוכיח שהמקום שלי על המגרש. אני תמיד לומד מהמאמן ומנסה ליישם דברים".

        גונש שנול מאמן בשיקטאש. GettyImages
        אומר לשחקניו לא להיות שאננים. שנול גונש/GettyImages

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully