וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני יהודה טוענים: הושג סיכום עקרוני עם יוסי אבוקסיס

על פי גורמים המקורבים לזהובים, מאמן בני סכנין סיכם עקרונית לעונה הבאה, על אף הכחשתו: "זו המצאה אחת גדולה". גורם בסכנין: "מאמינים שזה לא נכון". מבני יהודה נמסר: "לא חושבים על הנושא". גם הפועל תל אביב עשויה להצטרף למרוץ

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. לירון מולדובן
עוד לא החליט. אבוקסיס/לירון מולדובן

האם יוסי אבוקסיס יאמן את בני יהודה בעונה הבאה? על פי גורמים המקורבים לזהובים ולמאמנה של בני סכנין, האחרון סיכם עקרונית בקבוצה לעונה הבאה. אבוקסיס, כזכור, התלבט במהלך העונה האם לעזוב את סכנין בעקבות הנסיעות הארוכות, אך בסופו של דבר החליט להישאר. בחודש האחרון ניסתה הקבוצה להחתימו על חוזה חדש אלא שזה התמהמה וביקש להשהות את ההחלטה עד לסיום העונה, אלא שבסכנין קיבלו מסרים לפיהם בני יהודה מנסה להחתים את אבוקסיס על חוזה לעונה הבאה.

בכל מקרה, בשיחות עם המאמן, הוא הבהיר שהוא עדיין לא החליט בנוגע לעתידו וכי הוא מחכה לסיום העונה. "אמרו שיוסי סגור בבני יהודה אבל אנחנו מאמינים שזה לא נכון", אמר גורם בסכנין. "יש יחסים מצוינים בינינו לבין יוסי ואנחנו מאמינים שהוא יישאר בסכנין גם בעונה הבאה". אבוקסיס עצמו מכחיש: "זו שטות, המצאה אחת גדולה". אגב, אם הפועל תל אביב תישאר בליגה, גם היא עשויה להצטרף למרוץ אחריו.

מבני יהודה נמסר: "נושא המאמן ידון רק בתום העונה. כרגע אין אפילו מחשבה על הנושא. יש לנו משימה אחת ויחידה והיא להישאר בליגה".

בני סכנין לא נרתעת מהניצחון 1:2 של בית"ר ירושלים על הפועל תל אביב, ומשוכנעת שמשחק טוב מול הקבוצה מהבירה בשבוע הבא יסדר לה מקום בפלייאוף העליון. "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אם ננצח את בית"ר נעבור אותם בטבלה וכמעט סופית נבטיח הופעה בפלייאוף העליון. זה חשוב מאוד למועדון". עטאא ג'אבר יפתח בהרכב על חשבונו של תאמבי סגס המוצהב. ג'אבר הרשים את הצוות המקצועי במשחק האחרון מול אשדוד, אליו נכנס כמחליף.

בקבוצה מעריכים שאצטדיון דוחא יהיה מלא, אולם לאור היריבות וההיסטוריה הבעייתית בין הקהלים של סכנין ובית"ר, הם מעבירים מסר לקהל להימנע מאלימות מילולית ולהתמקד בעידוד. "המשחקים נגד בית"ר תמיד חשובים, אבל זה משחק חשוב אפילו יותר מבדרך כלל", אמר גורם בהנהלת סכנין. "אם נסיים שוב בפלייאוף העליון זה כבר יוכיח לכולם שסכנין מועדון צמרת. אם שחקנים לא רצו להגיע לכאן בתחילת העונה, בקיץ זה ישתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully