וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "לא נוותר על הפלייאוף העליון". בן בסט עצבני

20.2.2017 / 7:33

אצל האדומים הבהירו כי ימשיכו להילחם כל עוד יש להם סיכוי לסיים בין שש הראשונות את העונה הסדירה: "השחקנים שצורפו בינואר השפיעו לטובה". החלוץ ירד עצבני לחדר ההלבשה אחרי שהוחלף

ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"השחקנים שהגיעו בינואר שדרגו את הקבוצה"/ברני ארדוב

בהפועל חיפה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק מול הפועל באר שבע אמש (ראשון), שהסתיים בתיקו מאופס. בקבוצה היו מרוצים מהיכולת ומכך שאחרי הדרבי השחקנים המשיכו לשמור על מוטיבציה ונחישות והיו קרובים לנצח את המוליכה עם הזדמנות גדולה של דור פרץ בדקה ה-90.

מצד שני, בקבוצה מאוכזבים מכך שאיבדו סיכוי מעשי לסיים את העונה הסדירה בין שש הראשונות ולהתברג בפלייאוף העליון. "החיזוק בינואר השפיע לטובה", אמר שחקן בקבוצה, "השחקנים שדרגו את הקבוצה, אבל לצערנו היינו בפער גדול מדי. בכל מקרה, לא נוותר כל עוד יש סיכוי". בחיפה ינסו בכל מקרה לסיים את העונה הסדירה עם כמה שיותר נקודות כדי להגיע במקרה הגרוע לפלייאוף התחתון כשהם בפער משמעותי מהקבוצות שמתמודדות נגד הירידה. "הוצאנו ארבע נקודות נגד שתי קבוצות של פלייאוף עליון", אמר שחקן אחר, "ונרצה להוכיח גם ביתר המשחקים שאנחנו ברמה של פלייאוף עליון".

עוד בנושא

הפועל חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0
דני גולן: "עמדנו בקצב מטורף מול קבוצה חזקה מאוד"

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מאוכזבים ממנו. עדן בן בסט/ברני ארדוב

מלבד הפן המקצועי, בקבוצה התעסקו בתקרית עדן בן בסט. המאמן דני גולן רצה להוציא את החלוץ ולהכניס במקומו את אדילסון באהיה כחילוף הראשון. בן בסט, שתחילה סרב לקבל את החילוף, ירד בסופו של דבר ממרכז המגרש מבלי ללחוץ את יד מאמנו. לאחר דקה הוא ירד נסער אל חדר ההלבשה.

בהפועל חיפה מאוכזבים מהתנהגות החלוץ, אך לא צפויים להענישו. בן בסט מצדו מאוכזב מהעובדה שהוא מוחלף משחק שני ברציפות. בסיום ניסה המאמן להרגיע את הרוחות. גולן התייחס לתקרית ואמר "מודה ועוזב ירוחם". בנוסף, הוא הבהיר שאין בכוונתו להעניש את השחקן שהגיע בינואר ממכבי תל אביב בקול תרועה רמה.

בקבוצה החמיאו לשוער רובי לבקוביץ' ואמרו שהוא מוכיח שהוא שוער לגיטימי לליגת העל. גם דור פרץ ושחקני ההגנה זכו לשבחים מהצוות המקצועי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully