וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: שחר אמסלם צפוי לשחק גם מול מכבי תל אביב

שוער קבוצת הנוער שספג פעמיים מול הפועל רעננה, צפוי לשחק גם בדרבי בגלל הפציעות של ניקיטה חייקין ואבי יהונתן. במועדון יצאו נגד השיפוט: "אסור שישלחו למשחקים כאלה שופטים חסרי ניסיון"

ניסן יחזקאל מאמן בני יהודה. קובי אליהו
בעיות בין הקורות. ניסן יחזקאל/קובי אליהו

בבני יהודה כבר חשבו שהקבוצה יצאה לדרך חדשה וכי התקופה הרעה מאחוריה, אך ה-2:0 אמש (שבת) להפועל רעננה טרף את הקלפים. הכתומים כבר היו בטוחים שהמשחק יספק המשכיות ויאפשר להתכונן בצורה שקטה לקראת המשחקים עד הפלייאוף, אך אז הגיע ההפסד לקבוצה מהשרון שסיבך את ניסן יחזקאל ושחקניו.

בשכונה היו לא מעט טענות אתמול לצוות השיפוט שהרחיק את שוער הקבוצה, אמיליוס זובאס, שלא בצדק ואפשר לרעננה משחק מאוד אגרסיבי. "ההפסד היה מאוד מיותר", אמר אחד השחקנים. "למשחקים כאלה אסור שישלחו שופטים חסרי ניסיון. אם אנחנו רוצים להישאר בליגה אנחנו חייבים לייצר המשכיות". הבעיה הגדולה גדולה של ניסן יחזקאל היא שבמשחק הבא יצטרך ככל הנראה להשתמש בשוער הנוער, שחר אמסלם, שעלה אתמול לשחק במקום זובאס וספג פעמיים. השוער השני, ניקיטה חייקין, ואפילו השוער השלישי, אבי יהונתן, פצועים ולכן רוב הסיכויים שאמסלם ימשיך בשער גם בדרבי מול מכבי תל אביב. במועדון ינסו לעשות מאמצים כדי לנסות ולהכשיר את אחד השוערים עד המפגש מול הצהובים, אך כרגע הסיכויים לכך נמוכים.

עוד בנושא:

אנטוניו מרשיץ' שחקן בני יהודה. מגד גוזני
לא רגוע. אנטוניו מרשיץ'/מגד גוזני

מי שממשיך להוות בעיה הוא אנטוניו מרשיץ' שנותר מחוץ לסגל הקבוצה למשחק אתמול. באמצע השבוע שעבר מרשיץ' תיקל בחריפות פעמיים את נריוס ולסקיס, כשהאחרון לא נשאר חייב ובין השניים התפתחה תגרה. בעקבות זאת, ובכלל בשל התנהגותו העצבנית של מרשיץ' בתקופה האחרונה, הוחלט להשאירו מחוץ לסגל. נראה כי אם עד סוף העונה לא ישתנה משהו בנוגע לנושא, בבני יהודה יפרדו ממנו.

יש לציין שבמועדון כבר היו כאלה שהחליטו על חגיגות עוד לפני שריקת הפתיחה למשחק. מתברר שהבעלים, ברק אברמוב, רכש כרטיסים להופעה של איל גולן עבורו ועבור השחקנים, אך אחרי ההפסד החליטו בקבוצה לוותר על ההופעה ולהחזיר את הכרטיסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully