וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מחמאות לשמש וג'אבר, דריכות לקראת בית"ר ירושלים

19.2.2017 / 9:50

שביעות רצון במועדון מהחלוץ שכבש מול אשדוד ומהקשר. בצוות המקצועי התאכזבו מהיכולת במחצית הראשונה, אך התעודדו מהשיפור. אחד השחקנים: "ניצחון מול בית"ר ונהיה עם רגל וחצי בפלייאוף העליון"

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. לירון מולדובן
כעס על השחקנים במחצית. יוסי אבוקסיס/לירון מולדובן

לאחר ה-1:1 מול מ.ס אשדוד אתמול (שבת), בבני סכנין היו מעודדים מאוד בעיקר בעקבות היכולת במחצית השנייה. במחצית מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, כעס מאוד על היכולת של שחקניו, אך בסיום התעודדו בצוות המקצועי מהשיפור שחל: "נכון שאנחנו בתקופה טובה וכולם ציפו שננצח, אבל בסוג משחקים כזה חשוב לדעת לצאת גם עם נקודה", אמר אחד השחקנים, שהוסיף: "כמו שהיינו יכולים לספוג עוד אחד, היינו יכולים גם להבקיע. תיקו שיקף את מה שהתרחש על המגרש"'.

בקבוצה המשיכו להחמיא לעידן שמש שכבש עוד שער, והמשיך בתקופה המצוינת שלו. גם עטאא ג'אבר ויובל אבידור שנכנסו כמחליפים, זכו למחמאות על הנחישות והרוח שהכניסו. כעת בקבוצה יחלו בהכנות למשחק מול בית"ר ירושלים, כשבהנהלה מבקשים מהאוהדים לא לנהוג באלימות ולהגיע כדי לדחוף את הקבוצה: "ניצחון נגד בית"ר, ונוכל להגיד שאנחנו עם רגל וחצי בפלייאוף העליון", אמר אותו שחקן, "עם זאת, הפסד עלול לסבך אותנו מאוד. זה משחק מפתח".

עוד בנושא:

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ובני סכנין נפרדו ב-1:1
יוסי אבוקסיס: "זו תוצאה טובה במגרש חוץ קשה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully