וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנדיי נייט: גרין ביי ייבשה את הדולפינים 10:24

רחביה ברמן

5.11.2002 / 7:34

הפאקרס שלטו בהתקפה, השתיקו בהגנה והמשיכו במסעם לאליפות ה-NFC צפון. מיאמי נראית אבודה בהנהגת ריי לוקאס, וגם כריס קרטר לא עזר


ברט פארב הרבה לחייך. שחקני מיאמי הרבה פחות. גרין ביי שלטו במשחק בצורה מוחלטת, כפו ארבעה איבודי כדור והגבילו את ריקי וויליאמס ל-47 יארד ב-14 ריצות. נייט וויין הצטיין בהגנה עם חטיפה וכפיית השמטה, ודארן שארפר החזיר את החטיפה השנייה לטאצ'דאון.

בהתקפה, יום יעיל של אהמן גרין (72 יארד ב-19 נשיאות, שש תפיסות ל-71 יארד, שני ט"ד, המון מהלכים עוצרי נשימה) ושל ברט פארב (16/25 ל-187 יארד, ט"ד וחטיפה) הספיקו לגרין ביי. פארב לא הבריק, אבל הבהיר שהוא מסתדר עם תמוכת הברך שמאלצים אותו ללבוש, ושהוא חזר מהפציעה שספג לפני שבועיים.

ריי לוקאס, הקווטרבק המחליף של מיאמי, נראה עלוב במשחקו השני במקום ג'יי פידלר הפצוע. לוקאס השלים 20/37 ל-179 יארד ורץ לטאצ'דאון אחד, אבל הט"ד, כשליש מהיארדים וחצי מהמסירות המושלמות באו בדקות האחרונות, לאחר שלא היה ספק בתוצאה ורבים מהשחקנים הפותחים כבר סיימו את חלקם.

אחד מאלה שהורד לספסל לפני תום המשחק, גם כדי להגן עליו וגם כדי שיקבל תשואות, היה ברט פארב, שהאריך את שיא הליגה שלו למשחקים רצופים כקווטרבק פותח ל-165.

אה, כן - הקאמבק המדובר. כריס קרטר לא יזכיר את המשחק הזה כשיערוך וידאו של רגעיו הגדולים. קרטר, שפרש בסוף העונה שעברה ופותה לחזור למיאמי בתקווה לרוץ לתואר, תפס שלושה כדורים ל-31 יארד, שמט כדור אחד, כדור אחר שנזרק לעברו נחטף, ובאופן כללי היה אנמי ביותר.

כאמור, בדקות האחרונות עשתה מיאמי כאילו היא חוזרת למשחק, אבל זה היה רק בשביל הכבוד. בהיעדר חצי מההגנה הפותחת חיבר לוקאס התקפה של תשעה מהלכים על פני 73 יארד שנחתמה בריצה שלו ליארד אחד. לאחר מכן הצליחו מיאמי לתפוס את בעיטת האונסייד ולתקוף שוב, אבל אז באה עבירה של לוקאס - מסירה קדימה מעבר לקו ההתנגשות - וגרין ביי הפילו אותו בשני היסיונות הנואשים האחרונים, וזה נגמר.

בימים הבאים תעלה בוואלה! פוטבול סדרת כתבות לסיכום מחצית העונה הראשונה. אל תשכחו לקרוא אותן ולהצביע לנבחרי אמצע העונה שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully