וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום: "אם היינו פותחים את העונה עם הסגל הזה, היינו במקום אחר"

שביעות רצון בבני יהודה לאחר הניצחון על עירוני קרית שמונה, המנהל המקצועי: "הסגל הזה שווה פלייאוף עליון. מרוצה מאיך שאנחנו נראים, אבל יש מקום לשיפור". על ולסקיס: "היה לנו מזל איתו"

מאמן בני יהודה ניסן יחזקאל, מנהל מקצועי יצחק שום, יעקב אסייג. סוכנות ג'יני
קצת שקט. יחזקאל, שום ואסייג/סוכנות ג'יני

אחרי ניצחון החוץ החשוב אתמול (שבת) על עירוני קרית שמונה, שהמשיך את המומנטום החיובי מהגביע, בבני יהודה מרגישים שהקבוצה יצאה לדרך חדשה. בעקבות הניצחון, זכו השחקנים למחמאות על יכולתם, זאת לאחר השינוי הגדול בסגל.

"מסכים שזה נראה הרבה יותר טוב, אבל עדיין לא עשינו כלום", אמר יצחק שום. "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה, וכשאין אגו והכול נעשה לטובת המועדון, אז רואים את השיפור. כל אחד עושה את העבודה שלו ואני מקווה שנמשיך כך, באותו שיתוף פעולה. אני חייב לציין שכל זה לא היה קורה בלי ההשקעה של ברק אברמוב. קשה מאוד להביא שחקנים בינואר ואולי קשה יותר לחתוך שחקנים באמצע העונה כי הם דרושים לא מעט כסף. הוא זה שנתן לנו האפשרות לחזק ככה את הקבוצה ולעשות מהפך שכזה".

עוד בנושא

בני יהודה גברה 0:1 על עירוני קרית שמונה בחוץ

שחקן בני יהודה נריוס ולסקיס. סוכנות ג'יני
בינגו. נריוס ולסקיס/סוכנות ג'יני

"אני בטוח שאם היינו פותחים את העונה עם הסגל הזה היינו במקום אחר", המשיך שום. "הסגל הזה שווה פלייאוף עליון, אבל אי אפשר למדוד דברים בדיעבד. אם פדרו גלבאן, אנטוניו מרשיץ' ואמיר עגייב עולים מהספסל זה אומר שיש עומק בקבוצה ושיש תחרות. אני יכול להגיד שכרגע אני מרוצה מאיך שאנחנו נראים, אבל יש עוד הרבה מקום לשיפור. בכל מקום שהייתי דאגתי לכדורגל התקפי שהקהל נהנה ממנו ואני מקווה שגם פה נציג כדורגל כזה עם הזמן".

שום התייחס גם לתפקיד המנהל המקצועי בכדורגל: "אני חושב שבשנים האחרונות בעלי הבית ניסו או רוצים להיות גם בעלים וגם מנהלים מקצועיים. עכשיו אנחנו בתהליך שכל הקבוצות מבינות שעוד זוג עיניים מקצועיות שעוזרות ונותנות שקט למאמן להתרכז רק בניהול זה דבר מאוד חשוב. בשנים האחרונות שלי כמאמן, בכל מקום שעבדתי, היה זה תחת מנהל מקצועי. אני חושב שטוב מאוד שמבינים בארץ את חשיבות התפקיד".

לסיום סיפר שום על החתמת החלוץ הלוהט של קבוצתו, נריוס ולסקיס: "היה לנו די מזל איתו. קשה מאוד להביא שחקנים טובים בינואר והעובדה שאני מתקשר איתו ברוסית עזרה מאוד. הוא כבר היה בדרך לחתום במלטה. ברגע האחרון משהו התפוצץ שם והוא מיד התקשר אליי. לאורך כל הדרך יחזקאל וברק היו מעודכנים ואני שמח שהצלחנו להביא אותו בסופו של דבר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully