וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שבתאי: "כשאתה עושה טעויות כאלה מול בית"ר, אתה משלם עליהן"

קשר הפועל רעננה הביע את אכזבתו מהתבוסה לבית"ר: "הפסדנו את המשחק בגלל נאיביות, אסור לנו להתפרק ככה". למרות התבוסה, במועדון יש שביעות רצון מהרכש שהתבצע בחלון ההעברות

צילום: מגד גוזני, עריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שבועיים שבהם היא נהנתה מניצחונות דחוקים על יריבותיה בתחתית, הפועל רעננה הציגה אתמול (שבת) את משחקה הגרוע ביותר העונה מול בית"ר ירושלים. במועדון לא ממש הצליחו להסביר את התפרקות של השחקנים על המגרש, אך מקווים כי למשחק הזה לא יהיו השפעות בהמשך הליגה. בסך הכל יש שביעות רצון ברעננה מהרכש שנעשה בחלון העברות ושם טענו אתמול כי אם כך הקבוצה הייתה מתחילה את העונה עם סגל כזה היא הייתה נלחמת שוב על מקום בפלייאוף העליון.

עוד בנושא:

הפועל רעננה הושפלה עם 4:0 מול בית"ר ירושלים

שחקני הפועל רעננה מאוכזבים. ברני ארדוב
יובל שבתאי מאוכזב אתמול/ברני ארדוב

"הפסדנו את המשחק בגלל נאיביות", סיכם אמש יובל שבתאי. "שני הגולים הראשונים היו מיותרים וכשאתה עושה טעויות כאלה מול בית"ר אתה משלם עליהן מיד. זה באמת כואב לנו ההפסד הזה. נלמד מזה. עכשיו אנחנו צריכים להתכונן לקרבות התחתית שהכנסנו את עצמנו שוב אליהם. גם לפני המשחק הזה הסתכלנו למטה ועכשיו הכנסנו את עצמנו למצב שאנחנו צריכים להסתכל עוד יותר למטה. אנחנו נצטרך עכשיו לבוא למשחקים הרבה יותר חדים ומרוכזים ולהשאיר את הנאיביות בבית ולדעת לקחת את הנקודות. אסור לנו לטעות בצורה כזאת יותר ולהתפרק ככה. אנחנו קבוצה ומאוחדים ונחזור לעצמנו בדרך של רעננה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully