וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומרי אלטמן סיכם לעונה וחצי, הבוררות תבוטל

תפנית: הקשר הגיע לסיכום עם האדומים על המשך ההתקשרות עמם גם בעונה הבאה. הבוררות בין הצדדים בוטלה תמורת שדרוג בחוזהו של השחקן. סעיף השחרור שלו יעמוד על כ-100 אלף יורו

יוסי ציפקיס

אחרי שכבר סיכם בפנאתינייקוס והיה עם רגל וחצי מחוץ לאדומים, הנהלת הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) כי היא הגיעה לסיכום לעונה וחצי עם הקשר עומרי אלטמן, מה שאומר כמובן שהבוררות בין הצדדים תבוטל.

"אנו בונים על עומרי שיעזור לנו להישאר בליגה. החלטנו ביחד לפתוח דף חדש ואנו רואים בעומרי את אחד מעמודי התווך של המועדון. ההנהלה מאוד מעריכה את העובדה כי למרות המחלוקות שהיו, שמר השחקן על גישה מקצועית ועל לויאליות למועדון לכל אורך הדרך ומודים לסוכנו של השחקן, רונן קצב, על הסיוע בפתרון המחלוקות. אנו מקווים שביחד נעמוד במשימות שהצבנו בפנינו. מאחלים לנו ולשחקן הצלחה".

כזכור, בין הצדדים הייתה אמורה להתפתח בוררות כאשר אלטמן דרש כמיליון שקל מענק חתימה שהגיע לו. במקום זאת הגיעו הצדדים לסיכום על שדרוג בחוזה ובכל אופן סעיפי היציאה לחו"ל לא נפגעו, אלא עודכנו. בכדי לרכוש את הקשר יצטרכו קבוצות המעוניינות בו, בארץ או בחו"ל, לשלם להפועל תל אביב כ-100 אלף יורו בקיץ.

שחקני הפועל תל אביב בן רייכרט, דודו ביטון, שהר בנבנישתי חסן אבו זייד. יוסי ציפקיס
רייכרט ואבו זייד באימון היום/יוסי ציפקיס

בתוך כך, הפועל תל אביב התאמנה היום (חמישי) לקראת משחק הליגה מול מ.ס אשדוד ביום ראשון. המאמן מנחם קורצקי אמר: "איבדנו הרבה כדורים מול כפר סבא. עבדנו על זה. אנחנו צריכים לאבד פחות כדורים ולשחק עם יותר אומץ. היו הרבה דברים טובים במשחק הזה, כמו שלא ספגנו שער, שזה חשוב, אבל ברור שההתמקדות היא בהתקפה ולהבקיע שערים".

"יש עוד הרבה משחקים. הדברים תלויים בנו כי אם ננצח משחקים נישאר בליגה. אני לא מסתתר מאחורי הורדת הנקודות. אני סומך על השחקנים שיעשו את העבודה. כל משחק הוא הכי חשוב שלנו והוא קריטי. אנחנו קבוצה חדשה ואני בטוח שניראה הרבה יותר טוב כבר מהמשחק הקרוב. המטרה שלנו היא להישאר בליגה".

על קצב צבירת הנקודות: "הצלחנו לייצב הרכב וסגל, אבל מבחינת נקודות חסרות לנו אולי שתי נקודות כדי שזה יהיה מושלם. אנחנו צריכים להתחיל לנצח משחקים".

על משחקי הבית באצטדיון המושבה: "פתח תקוה זה לא הבית שלנו, ונצטרך להפוך אותו לכזה ביחד עם עזרת הקהל. נצטרך להשתפר בזה". על רשימת הפצועים: "אביחי ידין נמצא בכושר הטוב בקריירה והוא חשוב לנו, אבל החיסרון שלו זה מצב עובדתי ויש לנו כלים שיחפו על החיסרון".

על שחקני הרכש: "הסגל שלנו לא מורחב. כל שחקן הוא הרכב לגיטימי וכולם ישחקו. אני בטוח שהם ימצאו את המקום שלהם. אף שחקן פה לא הגיע ללא הרצון שלי. גם סיטון וגם ברשצקי מוכשרים ויכולים לעזור לנו גם בשלב הזה. אנחנו מתגבשים תוך כדי תנועה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני הפועל תל אביב, אייל משומר, טוטו תמוז. יוסי ציפקיס
טוטו תמוז באימון/יוסי ציפקיס
שחקני הפועל תל אביב, עומרי אלטמן, בן רייכרט, אוראל דגני, דודו ביטון, אייל משומר. יוסי ציפקיס
נשאר באדום. עומרי אלטמן באימון/יוסי ציפקיס
שחקני הפועל תל אביב חסן אבו זייד, אייל משומר, טוטו תמוז, אזקיאל אנדואסל, עמית ביטון. יוסי ציפקיס
שחקני הפועל תל אביב חסן אבו זייד, אייל משומר, טוטו תמוז, אזקיאל אנדואסל, עמית ביטון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully