וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "הערכנו מאוד את בן שמעון, אבל זה מה שהוחלט במועדון"

9.2.2017 / 9:50

קפטן בית"ר ירושלים דיבר על המאמן המפוטר: "עברנו איתו תקופה אינטנסיבית ודי ארוכה, אבל זה חלק מהכדורגל. העונה הבאה? אני לא באמת יודע מה יהיה". שרון מימר: "האנרגיות יובילו אותנו לניצחון מול הפועל רעננה"

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

המאמן החדש של בית"ר ירושלים, שרון מימר, פתח ברגל ימין את הקדנציה בבירה עם ניצחון 0:2 על עירוני קרית שמונה ברבע גמר גביע המדינה. ביום שבת הקרוב הוא ינסה לשמור על המאזן המושלם, עת יפגוש עם הצהובים שחורים את הפועל רעננה במסגרת הליגה. לפני המשחק, דיבר המאמן במסיבת עיתונאים השבועית של הקבוצה.

"יש עוד שני אימונים לפני המשחק, לכן קשה לדעת מי ישחק", אמר שרון מימר. "האנרגיות שהשחקנים הביאו עזרו לנו לנצח את עירוני קרית שמונה, וזה הדגש הכי גדול לקראת הפועל רעננה - האנרגיות. אני מאמין שזה מה שיביא אותנו לניצחון. אני מאמן צעיר, בית"ר ירושלים זה השיא מבחינתי בקריירה. כל מאמן חולם להגיע לפה, ואני מקווה שאוכיח את עצמי".

מימר הוסיף: "בכל הקבוצות שהייתי אני נוהג לשתף את הצוות שלי, כדי לקחת את ההחלטות הטובות ביותר. אנחנו זקוקים לעוזר מאמן, יש לנו כמה שמות. אלדד שביט זה מישהו שמאוד הייתי רוצה, אבל לא בטוח שזה ייצא לפועל. אני לא מסכים שהרמה של הליגה חלשה. נוטים לזלזל בכדורגל הישראלי, אבל אנחנו במקום טוב".

עוד בנושא

השאיר את האגו בבית: על הבכורה של שרון מימר בבית"ר ירושלים
שרון מימר: "לא אשן בלילה, זה אחד הניצחונות הכי מרגשים שהיו לי"
בית"ר ירושלים גברה 0:2 על עירוני קרית שמונה

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. רוני כנפו
"לא נעים שמאמן עוזב". איינבינדר עם מימר/רוני כנפו

"אני מרגיש טוב", אמר דן איינבינדר. "אשתדל להוביל את הקבוצה ולעזור לה. נראינו טוב מול עירוני קרית שמונה ואני מקווה שניצור מומנטום חיובי, כי יש לנו הרבה מטרות עד לסיום העונה. לא נעים שמאמן עוזב. מאוד הערכנו את רן בן שמעון, עברנו איתו תקופה אינטנסיבית ודי ארוכה, אבל זה חלק מהכדורגל. זה מה שהמועדון החליט לעשות. יש לנו מאמן חדש שמביא איתו דברים חדשים וראינו את זה במשחק האחרון".

הקפטן המשיך: "המטרה העיקרית שלנו היא קודם כל להיכנס לפלייאוף העליון, ולסיים עם כרטיס שמוביל לאירופה. אני לא באמת יודע מה יהיה בעונה הבאה ולא רוצה להתרכז בזה. אני מעדיף להתרכז בעונה הנוכחית ולהמשיך ביכולת הטובה שלי, בתקווה שיהיה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully