וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר קשטן גער בשחקנים במחצית: "הוא רצה להעיר אותנו, ישנו"

8.2.2017 / 9:09

מאמן ק"ש כעס על היכולת במשחק מול בית"ר, אך לראשונה מאז מונה לתפקיד ספג ביקורת מחלק משחקניו: "השינוי התמידי בהרכב תמוה". שחקנים בקבוצה מעידים שחבריהם מאוכזבים מממעמדם

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שנחלה הפסד שלישי רצוף, עושה רושם שלראשונה מאז מונה למאמן ראשי גם תומר קשטן סופג ביקורות משחקניו בעירוני קרית שמונה. המאמן החליט לשנות שוב הרכב אתמול והותיר את עדן שמיר וקאסיו פרננדס על הספסל, דבר שגרר ביקורות אצל חלק מהשחקנים.

"נכון שקאסיו של העונה זה לא קאסיו של העונות לפני, אבל הוא עדיין הבלם הכי טוב שלנו ומשום מה הוא מקבל הכי פחות קרדיט", אמר שחקן, "תומר דיבר איתנו על מרכז המגרש ועדיין בחר לעלות בלי עדן. השינוי התמידי בהרכב תמוה".

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה הפסידה 2:0 לבית"ר ירושלים ברבע הגמר

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. ברני ארדוב
סופג ביקורות משחקנים. תומר קשטן/ברני ארדוב

בנוסף לביקורת, שחקנים בקבוצה מעידים שלא מעט שחקנים מאוכזבים ממעמדם, דבר שיוצר מתיחות במועדון. בין היתר מדובר בשחקנים דוגמת פרננדס, שלומי אזולאי הקשר, ועודד אלקיים. "שלומי רצה לעזוב כי כנראה הוא הבין שהוא לא נספר", אמר אותו שחקן, "הוא עם המספרים הכי גבוהים משחקני הקישור ועדיין הוא לא ראה דקה במשחק שהיינו חייבים בו שער חוץ".

יחד עם זאת, ראשי המועדון מרוצים מאוד מקשטן ומהשינוי שהכניס בקבוצה, כשגם חלק גדול מהשחקנים משוכנע שיש לזקוף לטובת המאמן את התקופה הטובה. "תומר הכניס שינוי ונכון שיש שחקנים לא מרוצים", אמר שחקן אחר, "אבל הוא עשה משהו טוב בקבוצה והחייה אותה. חוץ מהמשחק אתמול גם בהפסדים האחרונים היינו טובים יותר מהיריבה".

קשטן עצמו גם לא חסך ביקורת על שחקניו ובמחצית גער בהם על היכולת. "תומר צעק בחדר ההלבשה במחצית ובצדק", אמרו בקבוצה, "הוא אמר לנו להתעורר ובאמת היה נראה שישנו במשחק הזה. מזל שיש גומלין לתקן ונעשה הכל כדי להעפיל לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully