וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסלבנק ייעדר כשבועיים

4.11.2002 / 20:04

חלוצה ההולנדי של צ'לסי ספג פציעה במפשעה במשחק התיקו 0:0 מול טוטנהאם ביום ראשון וייעדר ממשחקי הליגה הקרובים מול בירמינגהאם ומידלסבורו

ג'ימי פלויד האסלבנק, חלוצה ההולנדי הבינלאומי של צ'לסי, נפצע במפשעה במהלך המשחק מול טוטנהאם ביום ראשון, וייעדר כנראה למשך שבועיים.

האסלבנק בדיוק חזר לכושר עם 3 כיבושים בחמשת המשחקים האחרונים, לאחר פתיחה די צולעת העונה ושמועות שנפוצו במקביל על מעבר קרוב לקבוצה הספרדית ברצלונה.

החלוץ בן ה-30 נעצר בעונה שעברה על 29 שערים לאחר שנפצע בשריר הירך במשחק הגמר של הגביע האנגלי ונאלץ לעבור ניתוח במהלך הקיץ.

מנג'ר צ'לסי, קלאודיו רניירי, השאיר את האסלביינק על הספסל במשחקים החשובים העונה נגד ניוקאסל וארסנל, אך הסביר אתמול: "ג'ימי בדיוק חזר מפציעה ובקושי התאמן לפני פתיחת העונה. נתתי לו את כל התמיכה שאני יכול ואני עדיין חושב שהוא שחקן מצוין עבורנו, מי עוד יכול להבקיע 30 שערים בעונה? אני לא יודע עדיין את כל הפרטים לגבי הפציעה אך אני יודע שמדובר בבעיה במפשעה. אני מקווה שהוא יבריא במהרה, אך בנתיים נראה שהוא ייעדר כשבועיים."

צ'לסי תארח את גילינגהאם בגביע הליגה ביום רביעי, אך חסרונו של האסלביינק יורגש בעיקר במפגשים הקרובים בליגה מול בירמינגהאם בסטמפורד ברידג' בשבת, ומול מידלסבורו ב-16.11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully