וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בעירוני קרית שמונה: "מרגישים פראיירים, היינו טובים יותר והפסדנו"

5.2.2017 / 8:39

חוסר שביעות רצון בקבוצה לאחר ה-1:0 למכבי פתח תקוה: "בבית אסור לנו להפסיד במשחקים שבהם אנו טובים יותר. המקום בפלייאוף העליון? לא אמרנו שהוא מובטח". בקבוצה לא רצו לסכן את עאבד: "חשוב שהוא יהיה כשיר לחלוטין"

שלומי אזולאי שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
פלייאוף עליון? עדיין לא. אזולאי/סוכנות ג'יני

אכזבה קשה בעירוני קרית שמונה לאחר ההפסד אמש (שבת) 1:0 למכבי פתח תקוה. "היינו טובים יותר והפסדנו", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו מרגישים קצת פראיירים, כי בבית שלנו אסור לנו להפסיד במשחקים שבהם אנו טובים יותר. לא אמרנו לרגע שהמקום שלנו בפלייאוף העליון כבר מובטח. אנחנו יודעים שנצטרך לעשות סיבוב טוב כדי להבטיח את המקום שלנו שם".

בקבוצה לא רצו לסכן את אחמד עאבד אתמול ורגע לפני שריקת הפתיחה החליט תומר קשטן להושיבו על הספסל בשל רגישות בשריר. "חשוב שאחמד יהיה כשיר לחלוטין. בתקופה האחרונה הוא משחק עם פציעות וצריך להעריך את זה", אמר אותו שחקן. "אנחנו מקווים שהוא יחזור לכשירות מלאה כמה שיותר מהר".

בקבוצה יחלו בהכנות למשחק הגביע מול בית"ר ירושלים. בנוסף, במועדון יזהירו את השחקנים מעבירות מיותרות כפי שביצע ג'ייקוב נגו'קו נגד הפועל באר שבע כפי שעשה דידייה ברוסו, שאמנם לא קיבל כרטיס אך ביצע עבירה שלדעת לא מעט שחקנים יכולה הייתה לגרום להרחקתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully