וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "מכבי תל אביב ניצחה בצדק", הערכה ראשונית: בוזגלו פרק את הכתף

4.2.2017 / 23:10

מאמן הפועל באר שבע החמיא לצהובים, שצימקו את הפער מהפסגה לחמש נקודות: "זה משחק אחד, יש עוד 15 אחרים. הדברים עדיין תלויים בנו". בוזגלו נפצע במהלך המשחק וייבדק בימים הקרובים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע נכנעה הערב (שבת) 1:0 למכבי תל אביב, בקרב ישיר בין שתי המועמדות הבכירות במאבק האליפות בליגת העל, זאת במסגרת המחזור ה-21. בשל ההפסד, האלופה איבדה יתרון של שמונה נקודות וכעת הפער מהצהובים עומד על חמש נקודות בלבד, בעקבות יכולת דלה בחלק הקדמי כאשר האיום היחיד למסגרת של פרדראג ראיקוביץ' היה בדקה ה-90.

בצוות הרפואי של הפועל באר שבע חוששים שמאור בוזגלו פרק את הכתף. השחקן קיבל מכה חזקה בכתף במהלך המשחק ולפי ההערכה הראשונה מדובר בפריקה, אך זה עדיין לא בטוח והשחקן ייבדק בימים הקרובים.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע 0:1

חגיגה אחרי תשע דקות/ברני ארדוב

המאמן ברק בכר אמר: "שיחקנו לא טוב. אומנם שלטנו במחצית השנייה אבל לא יצרנו מצבים. הגול המוקדם שינה את כל המשחק, מכבי ניצחה בצדק ואנחנו מסתכלים קדימה. הרבה דברים לא עבדו, אני אוהב ללכת הביתה ולנתח את הדברים. היה משחק לא טוב, לא עשינו דברים שאנחנו רגילים לעשות. מכבי תל אביב נלחמו ונתנו פייט טוב. זה משחק אחד, יש עוד 15 והפנים קדימה".

בכר הוסיף: "בכל מקרה הליגה הייתה פתוחה, הפער עולה ויורד, אבל יש עוד הרבה משחקים. נכון שניצחון היה יכול להיות משמעותי, אבל הפער שלנו עדיין מספיק יפה. ננסה לחזור לעצמנו כבר במחזור הבא. אני לא מסתכל על תקופה, אני מסתכל על כל משחק. נמשיך להסתכל על עצמנו, הדברים תלויים בנו ועשינו עד עכשיו עונה יפה".

במסיבת העיתונאים בסיום אמר בכר: "משחק טקטי של שתי הקבוצות, ניסינו לחזור ושיחקנו מול קבוצה שהתגוננה טוב מאוד. שתי הקבוצות היו מאוד להוטות לשחק אגרסיבי וחזק, לא ראיתי משהו חריג. לצערי ספגנו את הגול כשבן ביטון קיבל טיפול, אבל גם בעשרה שחקנים צריך ריכוז ולא לקבל את הגול הזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לפני המשחק - שרן ייני ושחקני מכבי תל אביב מגיעים לבלומפילד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully