וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי עוסמאן: "קפילוטו דחף לי אצבע לתחת וקרא לי 'ערבי מסריח'"

תקרית מכוערת: מגן סכנין טען לפגיעה מצד בלם הפועל חיפה כשעמד בחומה, התעמת איתו ולטענתו ספג קללות גזעניות. קפילוטו: "פרובוקציה מגעילה של עוסמאן, לא היה כלום על רקע גזעני"

שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שוב פעם שמש. שחקני סכנין חוגגים/אדריאן הרבשטיין

התקופה הטובה של בני סכנין נמשכה הערב (שבת) עם 0:1 יקר על הפועל חיפה, שהעניק לה את המקום החמישי. האורחת ספגה את הפסדה ה-11 העונה, אחד יותר מהפועל אשקלון, שתפגוש את מכבי חיפה ביום שני ותשלים את המחזור ה-21. עידן שמש, כבש את שערו השלישי ברציפות בתשעת הימים האחרונים, והעניק לסכנין ניצחון ליגה שני ברציפות.

תקרית מכוערת התרחשה בין עלי עוסמאן לניסו קפילוטו, כאשר לטענת מגן סכנין במהלך עמידה בחומה, בלם הפועל חיפה "דחף לי אצבע לתחת". עוסמאן התעמת עם קפילוטו בעניין במחצית, ולטענתו זה אמר לו: "ערבי מסריח, הומו".

קפילוטו מסר בתגובה: "הוא בא אליי בסוף המשחק והתחיל בפרובוקציות זולות. התחילו קצת קללות, אבל שום דבר על רקע גזעני. פרובוקציה מגעילה של עוסמאן". מסכנין נמסר: "נפנה להפועל חיפה ונבקש את התייחסותם לנושא".

עוד בנושא:

ליגת העל: בני סכנין גברה 0:1 על הפועל חיפה

התגובה של קפילוטו בפייסבוק

יוסי אבוקסיס חגג אחרי השריקה: "אמרתי לשחקנים שלכל קבוצה יש את המלחמה שלה. אנחנו נלחמים להרחיק את הפועל חיפה מאיתנו, להיצמד לכיוון השישייה הראשונה. זה היה ניצחון של אופי של השחקנים. לא משחק גדול שלנו, המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה. לפעמים אתה מחמיץ ומגיע למצבים ולא כובש ולפעמים ממצב אחד אתה כובש. זה ניצחון של אופי, לא ויתרנו וידענו לא להתפרק ולא לספוג שער שיפגע בכל הקבוצה. יש עוד חמישה משחקים ואנחנו צריכים לנסות להגיע לפלייאוף העליון. יש לנו חמישה משחקים קשים מול קבוצות חזקות. כמובן שאנחנו רוצים להיכנס לפלייאוף העליון וזה יהיה משהו אדיר. נעשה הכול עד הסוף כדי להשיג את זה"

על התקופה המוצלחת של כובש השער אמר המאמן: "עידן שמש עושה את העבודה ואת מה שהוא צריך ואני שמח בשבילו. הוא נכנס כמחליף כבר שלושה משחקים וכובש. מגיע לו כל הכבוד. הוא גם עוזר לחלק האחורי. אני שמח מאוד בשבילו".

עידן שמש אמר: "אני שמח לכבוש כבר שלושה משחקים ברציפות. אני שמח לעזור לקבוצה. לא שמרו אותי, הייתי לבד, הכדור הגיע לראש שלי וזהו. המטרה שלנו היא להיות בפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן הפועל חיפה דני גולן. אדריאן הרבשטיין
עוד הפסד. דני גולן/אדריאן הרבשטיין

בצד של המפסידה, דני גולן אמר בסיום: "הגענו לאינספור הזדמנויות. כשלא כובשים, אז סופגים. ספגנו במצב נייח, היה ליקוי בשמירה. בסך הכול היה משחק טוב ונתנו פייט טוב. החמצנו הרבה היום. היינו חסרי מזל בכמה מקרים וחסרי דיוק במחצית השנייה. המשחק הזה היה כזה שהולך לכיוון 0:1 לפה או לשם וחבל. אנחנו קבוצה מאכזבת כי אנחנו משחקים כדורגל טוב ויוזם, אבל נפלנו במצב נייח אחד. נמשיך הלאה. אנחנו מתרכזים וכבר חושבים על המשחק הבא. ננסה לעשות עוד משחק טוב וננסה גם להכריע אותו".

עדן בן בסט, שעדיין לא הבקיע, הוסיף: "זה מאכזב מאוד, שלטנו לאורך כל המשחק. ספגנו ממצב נייח וזה אסור שיקרה. חבל שהפסדנו. גם אני צריך להיכנס לכושר, חזרתי מפציעה, אני עובד קשה ואמשיך לעבוד קשה ואני בטוח שגם השערים יגיעו. לשחק שיחקנו טוב והגענו למצבים, לצערי לא כבשנו. אנחנו עובדים על זה באימונים. אין אחד שלא רוצה לכבוש. חד משמעית לא נפגע לי הביטחון אחרי התקופה במכבי תל אביב, אני יודע מה אני שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully