וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: אני מרוצה מהניצחון מול פולהאם

4.11.2002 / 14:16

מנג'ר התותחנים מאמין כי חניכיו חזרו למסלול הנכון בניצחון הדחוק 0:1 על פולהאם, שקטע רצף של 4 הפסדים. מנג'ר פולהאם, טיגאנה: היינו חסרי מזל

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, סבור כי קבוצתו יצאה מהתקופה הרעה אחרי ניצחון החוץ על פולהאם 0:1, שסיים רצף של ארבעה משחקי הפסד בפרמיירליג ובליגת האלופות וצימצם את הפער מליברפול המוליכה ל-4 נקודות. למרות הניצחון הדחוק, שהושג בעזרת שער עצמי של סטיב מארלה, ונגר מאמין כי חניכיו חזרו למסלול הנכון: "הגבנו טוב והראינו ריכוז. רצינו להשיג שלוש נקודות ועשינו זאת. אני מרוצה מאוד מהניצחון. הייתי מעדיף לנצח עם שער אחר, אבל אקח גם את זה שהבקענו.

"כשאתה מפסיד ארבעה משחקים, אתה חייב להיות מודאג. אנחנו לא רגילים לכך ומול פולהאם באה התגובה של הקבוצה. בתקופה כזו, הביטחון יורד והרגשנו שהמזל הפנה לנו עורף מול אברטון ובלקבורן. היינו צריכים לחפור עמוק וזה מה שעשינו. יצרנו הרבה הזדמנויות במשחק. פולהאם הפתיעה אותנו בסגנון משחקה. הם קבוצה עם יכולת מסירה ולקח לנו זמן להתרגל. זה היה משחק מאוד פיזי".

מנג'ר פולהאם, ז'אן טיגאנה, אמר לאחר המשחק: "היינו חסרי מזל. שיחקנו טוב מאוד ויצרנו הרבה הזדמנויות. אני אף פעם לא מדבר על שופטים, כי זה אפשרי לטעות. זה חלק מהמשחק. אני לא אוהב להעביר ביקורת. חייבים לקבל את ההחלטה", אמר בהתייחסו לפנדל שלא נשרק לזכות קבוצתו אחרי שהחלוץ לואיס בואה-מורטה, לשעבר בתותחנים, הוכשל על ידי סול קמפבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully