וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצטדיון החדש בחיפה עשוי לארח את הסופרקאפ האירופי ב-2019

3.2.2017 / 16:32

אבק כוכבים בישראל? אופ"א הודיעה שהאצטדיון בין 10 המועמדים לארח בעוד שנתיים את המשחק בין זוכות ליגת האלופות והליגה האירופית. כעת על ההתאחדות ועיריית חיפה להגיש הצעה קונקרטית

הרשימה המלאה של האצטדיונים המועמדים לארח את המשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורות מעניינות לכל חובבי הכדורגל בישראל: אופ"א הודיעה היום (שישי) שאצטדיון החדש בחיפה על שם סמי עופר יהיה בין 10 האצטדיונים שיתמודדו על אירוח הסופרקאפ האירופי (משחק בין הזוכה בליגת האלופות לזוכה בליגה האירופית) בקיץ 2019.

ההתאחדות לכדורגל, יחד עם עיריית חיפה, הגישו הצעה לאירוח הגמר האמור, ועל פי הודעות אופ"א עלו שלב. עתה נדרשות העירייה וההתאחדות להגיש הצעה קונקרטית לאירוח הגמר עד ל-6 ביוני השנה.

עופר עיני, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר בתגובה: מדובר באצטדיון יוצא דופן באיכותו וביופיו והשהות בו מספקת חוויה ייחודית, שמותירה רושם רב. נבחרת ישראל גאה לארח את משחקיה באצטדיון וזוכה על כך למחמאות רבות גם מצד מעצמות כדורגל דוגמת איטליה. נעשה כל שביכולתנו כדי שתוגש הצעה מתאימה לדרישות הגבוהות, בתקווה שאוהדי הכדורגל שלנו, מדינת ישראל והעיר חיפה יוכלו ליהנות מחוויה עצומה".

לאצטדיון, שנחנך ב-2014, יש קיבולת של 30,870 מושבים. הוא נחשב לאצטדיון המודרני ביותר בישראל, ומתקיימים בו באופן סדיר משחקים של מכבי והפועל חיפה וכן של נבחרת ישראל.

אצטדיון סמי עופר. ברני ארדוב
חוויה אירופית בחיפה? אצטדיון סמי עופר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully