וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קוראץ' מתכנן תביעה. הסיבה: חוזהו לא הופקד בבקרה

3.2.2017 / 7:25

החלוץ המונטנגרי של הפועל חיפה מבקש לברר מדוע ההסכם עם המועדון לא תקף וקיבל חוות דעת משפטית ראשונית בנושא. גולן מתכנן שני שינויים בהרכב, בן בסט ודור פרץ בפנים

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
מתכנן תביעה. קוראץ'/סוכנות ג'יני

החלוץ המונטנגרי של הפועל חיפה, זרקו קוראץ', מתכנן לתבוע את הקבוצה, כך נודע לוואלה! ספורט. הסיבה: השחקן פגוע מההתנהלות של המועדון כלפיו ומעבר לכך שאינו מורשה להתאמן. במועדון, מנגד, טוענים בתגובה כי אין שינוי מהבדיקה הרפואית שביצע בתחילת העונה ולכן הוא סובל מקרע ברצועה ואינו כשיר.

בנוסף, החלוץ טוען כי לאחרונה במועדון לא הסכימו לממן את שהות משפחתו בישראל. השחקן התייעץ עם עורך דין בטענה שהחוזה שלו לא הופקד בבקרת התקציבים למרות שיש לו הסכם בקבוצה, וזאת ללא ידיעתו. מבדיקה שערכנו בעבר עולה כי קוראץ' אכן לא מופיע ברישומי ההתאחדות. השחקן, אגב, גם לא הוזמן למסיבת החתונה של פיט פלטהאוזן השבוע, מה שמעיד שוב על כך שבמועדון לא רואים בשחקן חלק מהסגל הרחב. קוראץ' עבר לאחרונה בדיקה מקיפה והוא טוען כי הוא יכול לחזור לאימונים.

שחקן הפועל חיפה דור פרץ. ברני ארדוב
צפוי לפתוח בהרכב. דור פרץ/ברני ארדוב

במועדון מרוצים מאוד מהרכש שהגיע בחלון ההעברות (שיימן, בן בסט ופרץ) בהשוואה לאלה שעזבו (יאזביץ', עאהד עזאם) וכמובן מהשארותו של שלומי ארבייטמן. ההערכה היא שהצדדים ייפגשו פעם נוספת כדי לדון בהארכת ההסכם, זאת לאחר שכבר הוצע לחלוץ להאריך את חוזהו בעונה נוספת אך טרם הוגשה לו הצעה רשמית.

בצד המקצועי, דני גולן מתכנן שני שינויים בהשוואה להרכב ששיחק מול הפועל תל אביב. דור פרץ יפתח ב-11 שלו על חשבונו של ברונו פניירו ועדן בן בסט, שלא שיחק בגלל פציעה, יפתח על חשבון הישאם כיוואן. במועדון לא הופתעו מעזיבת מיקי יאזו. בשבוע שעבר פרסמנו כי המגן רוצה לעזוב והוא אמור לחזור בקיץ לקבוצה לאחר שהושאל לאחי נצרת. מקסים פלקושצ'נקו לא התאמן ונראה כי לא יהיה בסגל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully