וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן ביטון צפוי להיות כשיר למכבי ת"א, גדיר ייעדר

2.2.2017 / 14:14

המגן חזר לאימונים בהדרגה ובקבוצה אופטימיים לגבי שיתופו בשבת. החלוץ סובל ממתיחה ברצועות הברך ובספק למשחק הביתי מול בשיקטאש. דוידזאדה מתרחק: "כנראה שזה לא ייצא לפועל"

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
צפוי להיות כשיר למשחק העונה. בן ביטון/ברני ארדוב

מוחמד גדיר, חלוצה של הפועל באר שבע, נפצע באימון אתמול (רביעי) וסובל ממתיחה ברצועה בברך. החלוץ לא יהיה בסגל למשחק העונה מול מכבי תל אביב ולפי ההערכה של הצוות הרפואי, גדיר ייעדר כשבועיים כך שהוא בספק למשחק הביתי מול בשיקטאש בליגה האירופית ב-16 לחודש בבאר שבע. מי שכן צפוי להיות כשיר הוא בן ביטון, המגן הימני שחזר לאימונים בהדרגה, כאשר בבאר שבע אופטימיים לגבי הסיכויים שביטון יהיה כשיר ויפתח בהרכב. בעמדת המגן השמאלי יפתח בן תורג'מן.

בינתיים, בקבוצה משלימים עם כך שאופיר דוידזאדה לא יגיע בסופו של דבר. הפערים בין הפועל באר שבע לגנט גבוהים מאוד, כשבשעות האחרונות אין בכלל שיחות בין הצדדים ודוידזאדה אף הופיע כרגיל לאימון הקבוצה הבלגית. "צריך לקרות משהו דרמטי כדי שאופיר יגיע", אמר גורם במועדון, "רצינו מאוד להחזיר אותו אבל כנראה שזה לא ייצא לפועל". במקביל, בקבוצה מחכים לראות האם החלוץ הצעיר אמיר חלאיילה יעזוב להפועל רמת גן או להפועל ראשון לציון בהשאלה עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully