וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מאושרת, קינזי: "כך צריך להתנהל ברמות האלו"

2.2.2017 / 8:16

האדומים עלו לרבע גמר היורוקאפ אחרי ניצחון על ריטאס וילנה. קינזי שהצטיין: "יצאתי ועשיתי מה שצריך לעשות". מחמאות לאמארה, ג'רלס לקראת מכבי תל אביב: "משחק חשוב לעיר ולמדינה"

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 20

לא מעט חיוכים נראו אמש (רביעי) אצל אנשי הפועל ירושלים, זאת לאחר שהקבוצה הבטיחה את עלייתה לרבע גמר היורוקאפ אחרי ניצחון ביתי על ריטאס וילנה בתוצאה 77:84. פתיחת המשחק נדחתה לאחר שהלוח באחד הסלים התנפץ בטעות במהלך החימום על ידי יוליוס יוצ'יקאס. הלוח הוחלף והמשחק נפתח באיחור של למעלה מ-20 דקות.

למרות הניצחון המאמן, סימונה פיאניג'אני לא נסחף והזכיר לשחקניו את המשחק היוקרתי שממתין להם נגד מכבי תל אביב יום ראשון. פיאניג'אני אמר: "אנחנו רוצים להמשיך לנצח גם במשחקים הבאים, אין לנו כוונה לנוח. הוכחנו שאנחנו יכולים להתחרות מול כל קבוצה. חשוב בסיבוב הבא שנהיה בריאים, שנגיע מוכנים ושהכול יהיה בסדר. היורוקאפ היא מטרה חשובה עבורנו. אנחנו מממשים את מה שאורי אלון רצה ומודים לו על החזון. המשחק נגד מכבי תל אביב? חשוב שנכבד את הקהל שלנו ונבוא כמו שצריך, גם מבחינת אנרגיה. למכבי יש סגל טוב".

אמארה סטודמאייר , שרשם דאבל-דאבל של 12 נקודות ו-11 ריבאונדים, נראה במצב רוח מבודר לאחר המשחק וזכה לברכות מלא מעט אנשים סביב הקבוצה. טרנס קינזי, שקלע 23 נקודות, סיכם: "הצגנו הגנה מצוינת. כולם היו מרוכזים, כך צריך להתנהל ברמות האלו. יצאתי ועשיתי מה שצריך לעשות, אבל כולם תרמו. יש סיכוי לסיים במקום הראשון".

קרטיס ג'רלס נשמע מרוצה: "ידענו שאלו שני משחקים חשובים ביורוקאפ שיכריעו את מעמדנו באירופה. גם כשהתקשינו נשארנו במשחק ועשינו עבודה טובה. אנחנו חייבים לכבד את המשחקים בליגה, המשחק נגד מכבי תל אביב חשוב וגדול. הוא חשוב לעיר, למדינה, לנו ולהם. זה משחק בבית שלנו ונצטרך להגיע אליו בהתאם".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שמחה גדולה בארנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully