וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: עאיד חבשי סיכם עד תום העונה

1.2.2017 / 20:20

לוואלה! ספורט נודע כי בלם מכבי חיפה סגר בקבוצה של סילבס ויהפוך לחיזוק הרביעי של רעננה בינואר. הירוקים יקבלו 80 אלף שקל תמורת הבלם, שהחליט לעזוב לאחר החתמת אייולפסון

- שחקן הפועל רעננה, דיאן ראדוניץ', מול שחקן מכבי חיפה, עאיד חבשי. יוסי ציפקיס
חיזוק לסילבס. חבשי/יוסי ציפקיס

בלם מכבי חיפה, עאיד חבשי, סיכם עד תום העונה בהפועל רעננה, כך נודע לוואלה! ספורט. השחקן, שקיבל היום (רביעי) אישור לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות ושוחח עם הפועל כפר סבא, החליט לחתום בסופו של דבר בשורות הקבוצה של חיים סילבס. רעננה תשלם למכבי חיפה 80 אלף שקל תמורת ההשאלה.

חבשי, שיחגוג 22 בחודש מאי, רצה לעזוב את מכבי חיפה מיד לאחר הגעת הבלם האיסלנדי הולמאר אייולפסון, אולם במועדון הודיעו לו כי הוא לא משוחרר ורנה מולנסטיין אף תרגל אותו כקשר אחורי בחלק מהמשחקים האחרונים ונראה היה שיישאר. בעקבות חזרת שחקנים רבים מפציעות והחתמת שחקנים נוספים, חבשי שוב נדחק מחוץ לסגל וקיבל אור ירוק לעזוב לקבוצה אחרת.

חבשי ערך חמש הופעות ליגה במדי מכבי חיפה ורעננה תהיה קבוצתו השלישית בליגת העל, אחרי שבילה כמושאל בבני סכנין בעונת 2014/15, במידה רשם 13 הופעות. מאז שב לירוקים, אך מיעט לשחק והוא צפוי להצטרף לשמעון אבוחצירה, יובל שבתאי ומוחמד כליבאת שכבר הצטרפו לקבוצה של סילבס.

עוד בנושא:

מסתמן: ארון שוינפלד יעבור למכבי תל אביב תמורת 780 אלף יורו
הפועל תל אביב: אזקיאל אנדואסל חתם עד תום העונה
סוכמה העברת אייל משומר, הפועל תל אביב תחליט עד חמישי אם להחתימו
בית"ר ירושלים: אנטואן קונט חתם עד תום העונה, מירוץ להחתמת חלוץ זר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully