וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה צפויה להרוויח כרבע מיליון יורו ממכירת טל בן חיים

31.1.2017 / 9:43

במועדון ממתינים שמעברו לברוז' ייחתם: "התקציב גדל, אבל הכנסנו כספים מעזיבת שחקנים". במועדון אישרו את הידיעה בוואלה! ספורט: עסקת אודואמדי פוצצה, אדאמוביץ' נשאר. על לידור כהן: "יפרח אצל רפואה"

שחקן מכבי פתח תקוה טל בן חיים. ברני ארדוב
במלאבס עוקבים בעניין. טל בן חיים במדי מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה צפוייה להרוויח קרוב לרבע מיליון יורו ממכירת טל בן חיים לקלאב ברוז', זאת במידה והעסקה תיחתם סופית במהלך היום. המועדון מחזיק בחמישה אחוז מכרטיסו של שחקן מכבי תל אביב, ושם טוענים כי העסקה קרובה לסיכום, בסכום שינוע בין ארבעה לחמישה מיליון יורו. "כשמכרנו את עומר דמארי, אמרו שאנחנו דורשים יותר מדי כסף. גם טל יימכר בסכום גבוה מאוד, וכך גם שחקנים שייצאו מכאן בעתיד", אמרו במועדון. "התקציב שלנו אמנם גדל בחלון הנוכחי, אבל הכנסנו כספים מעזיבת שחקנים וכנראה גם מהעסקה של טל".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט עסקת הגעתו של נאמדי אודואמדי התפוצצה והוחלט להשאיר את ננאד אדאמוביץ' בקבוצה. "ננאד התעקש, לא רצה ללכת", סיפר גורם במועדון על ההחלטה. "הוא הסביר שטוב לו במועדון והבנו שאולי כדאי להשאיר אותו. מה הטעם להתחזק בשחקן כנף זר כשיש לך את לידור כהן?". במועדון אישרו גם כי עוז פרץ עבר רשמית להפועל רמת גן.

כהן, שהקבוצה הוציאה אתמול הודעה רשמית על הצטרפותו, מגיע על תקן שחקן מוביל. "אצל קובי הוא יפרח מחדש", אמרו במועדון. "כל מה שהיה חסר לנו בקבוצה זה שחקני אגף טובים. כהן ודובב גבאי ימלאו את החסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully