וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנסטיין: "ראו שהשחקנים מרימים את הרמה שלהם מול מכבי תל אביב"

30.1.2017 / 23:15

המאמן ההולנדי החמיא לשחקניו לאחר ה-2:2: "הם נלחמו והראו תשוקה, יש הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה". דמארי הוסיף: "הגיע לנו לנצח, מאמין שאנחנו בדרך הנכונה ונשתפר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפרדו הערב (שני) ב-2:2 סוער. הירוקים הציגו יכולת טובה לאחר ההפסד המביך לעירוני קרית שמונה במחזור הקודם, והם יכולים להיות מרוצים בסך הכל מהיכולת, אך פחות מהתוצאה. עומר דמארי כבש ראשון (11), וידאר קיארטנסון השווה (66), רועי קהת כבש בנגיחה (86) והירוקים כבר ראו את הניצחון הגדול, אך האיסלנדי השלים צמד (91) וגרם לחלוקת נקודות מוצדקת. שחקניו של רנה מולנסטיין נותרים במקום השביעי בלבד, והפלייאוף העליון נמצא בסכנה ממשית.

בנושא אחר, יש לציין שהמשטרה עצרה הערב, טרם החל המשחק, חמישה אוהדים משתי הקבוצות בחשד למעורבותם בקטטה שהתפתחה מחוץ לאצטדיון. ברשותו של אחד החשודים נתפסו אבנים שעל פי החשד התכוון להשליך.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפרדו ב-2:2
עיכובים בפרויקט הלביא: מה עצר את הפריצה של נטע לביא במכבי חיפה?
אניס אלושי: "חייבים את התמיכה של האוהדים בכל יום ובכל משחק"

ייני ואלברמן/ברני ארדוב

בסיום המשחק, מאמן הירוקים, רנה מולנסטיין סיכם: "אם אתה כובש שער פנטסטי כמה דקות לפני הסיום, אתה רוצה לנצח. עברנו תקופה קשה ויש הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה. שיחקנו עם קבוצה חדשה במשחק גדול מול מכבי תל אביב. זה הקלאסיקו הישראלי והערב היה משחק פנטסטי לצפות בו. השחקנים מרימים את הרמה שלהם כשהם פוגשים את מכבי תל אביב וראו את זה היום".

ההולנדי הוסיף על העונה מאכזבת עד כה: "איבדנו יותר מדי נקודות העונה. לא הצלחנו לנצח במשחקים העונה בהם שיחקנו טוב מאוד ולצערי עשינו יותר מדי תוצאות תיקו. לאחר מכן נכנסנו לתקופה לא טובה והפסדנו כמה פעמים. היום השחקנים נלחמו והראו תשוקה, אני שמח מכך".

כובש השער הראשון, עומר דמארי הוסיף: "כמובן שאנחנו מאוכזבים שספגנו שער בדקה ה-90. הגיע לנו לנצח, נלחמנו, היינו טובים הערב. אנחנו קבוצה חדשה וייקח לנו קצת זמן להתחבר, אני מאמין שאנחנו בדרך הנכונה. באו שחקנים חדשים וטובים שיכולים לעזור לנו ואני מאמין שנהיה קבוצה מצוינת".

על עצמו אמר: "אני לא בכושר שיא, אני יודע את זה. לא שיחקתי כמעט שנה 90 דקות, אבל אני עובד קשה ואני נכנס לכושר טוב. אני לא בכושר למשחק מלא אך ממשחק למשחק אראה טוב יותר". על המטרות של הקבוצה: "מכבי חיפה זה מועדון ענק בכדורגל הישראלי וחשוב לנו להראות כדורגל טוב וחיובי ולספק את הקהל, שעשה היום הצגה ענקית".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully