וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אלטמן לא יחתום בפנאתינייקוס, ישוב מיידית להפועל תל אביב

סוכניו של החלוץ שיצא ליוון הודיעו כי העסקה נפלה, וכי השחקן לא יחתום במועדון הפאר, זאת לנוכח דרישת הפועל תל אביב לסכום העברה שלא תאם את סעיף השחרור. אלטמן ישוב מיידית לאימונים

צילום: אשר דיין, עריכה: יוסי אלטר

עומרי אלטמן לא יחתום בפנאתינייקוס, כך מסרו הערב (שלישי) סוכניו האחים קצב. על פי ההודעה של סוכניו, הוחלט לרדת מהעסקה זאת לנוכח דרישת הפועל תל אביב לסכום העברה שלא תאם את סעיף השחרור שנחתם בין השחקן לבין הקבוצה. עוד טענו השניים כי אלטמן יחזור מיידית לאימוני הפועל תל אביב.

עוד לפני כן, היוונים קיוו לסגור את העסקה, אך אלטמן לא הביא את המסמכים הדרושים כדי לאשר שהוא נחשב שחקן חופשי. בין היתר, פורסם שפנאתינייקוס חששה שאם תחתים את אלטמן, היא תסתכן בכך שהפועל תל אביב תגרור אותה למאבק משפטי שבסופו פיפ"א עלולה להשית עליה עונש של איסור החתמות.

במהלך היום הקבוצה היוונית החליטה לשחרר את שחקן הכנף ויקטור איבארבו, כדי לחסוך קצת בעלויות, מה שהצית שמועות נוספות בהקשר של אלטמן. אלא שכעת העסקה פוצצה באופן סופי.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
העסקה על סף קריסה. אלטמן/ברני ארדוב

אלטמן בן ה-22 כבש העונה חמישה שערי ליגה במדי הפועל תל אביב ואף שימש כקפטן בכמה משחקים וזו קנדציה שנייה שלו בקבוצה אירופית. הוא הגיע לאדומים בקיץ 2015 ובעונה שעברה הסתפק בשער ליגה אחד. לפני כן כבש ארבעה שערים במדי הפועל פתח תקוה שירדה ללאומית ובשורותיה שיחק כמושאל ממכבי תל אביב, קבוצת נעוריו אליה חזר אחרי תקופה במחלקת הנוער של פולהאם האנגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יחזור בידיים ריקות? אלטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully